اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شرق تهران

ششمین باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی شد

خبرگزاری فارس: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران در پی اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس، ششمین باند تهیه و توزیع موادمخدر را با 83 کیلوگرم تریاک در جاده گرمسارـ ورامین متوقف کردند.

ششمین باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع ‌سانی پلیس، جعفر چناری با اشاره به دستگیری سه فروشنده مواد مخدر در جاده گرمسار ـ ورامین، به تشریح جزییات پرونده این متهمان پرداخت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در پی دریافت خبری مبنی برفعالیت یک باند بزرگ سوداگران مرگ در سطح حوزه استحفاظی مراتب را به‌طور ویژه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از چند هفته تلاش شبانه‌روزی برابر اطلاعات و سرنخ‌های به‌دست آمده از چگونگی فعالیت قاچاقچیان، مشخص شد متهمان در حال حمل موادمخدر از شهرهای شرقی کشور به سمت ورامین با استفاده از خودروهای سنگین هستند، که در این ارتباط تیم‌های عملیاتی پلیس در چند نقطه از مسیر گرمسار به ورامین به کمین پرداختند.

چناری در ادامه اظهار داشت: مأموران پس از شناسایی خودروهای حامل مواد افیونی اقدام به تعقیب متهمان کرده اما پس از طی مسافتی سوداگران مرگ که متوجه حضور پلیس شده بودند، در حوالی گرمسار با جابه‌جایی کارتن‌های موادمخدر قصد انتقال آنها را به خودروهای سبک داشتند که در محاصره پلیس قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 83 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بطری های نوشابه جاسازی شده بودند، گفت: طی این عملیات سه نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو و پنج دستگاه تلفن همراه توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران در پایان با تشکر از همکاری‌های خوب مردمی از آنان خواست، ضمن اعلام اخبار پیرامون فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر به پلیس 110، گزارشات ویژه خود را از طریق تلفن 128 با ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان بگذارند.

بر پایه این گزارش، متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام/2462/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول