اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مهرستان خبر داد

رشد 900 درصدی کشفیات موادمخدر در مهرستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مهرستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان مهرستان (زابلی) کشفیات موادمخدر در این شهرستان 900 درصد رشد داشته است.

رشد 900 درصدی کشفیات موادمخدر در مهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، عباس ربیعی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان مهرستان در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی و همچنین مبارزه با سوداگران مرگ از ابتدای سال‌جاری تاکنون، موفق به کشف بیش از 11 هزار و 350 کیلوگرم انواع موادمخدر شده‌اند.

وی ادامه داد: این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 900 درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی شهرستان مهرستان خاطرنشان کرد: رواج بیکاری، فقر فرهنگی و همچنین کمبود امکانات علت اصلی روی آوردن جوانان به اعتیاد و اشتغال‌های کاذب است.

ربیعی با اشاره به نقش امنیت در توسعه و رشد اقتصادی و فرهنگی جامعه از مردم خواست، برای دستیابی به جامعه آرمانی و جوانانی سالم و پویا با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کنند.

* افزایش 170 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در مهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان همچنین از افزایش 170 درصدی کشفیات سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی از ابتدای سال‌جاری تاکنون موفق به کشف بیش از 120 هزار لیتر سوخت قاچاق شده‌اند.

ربیعی افزود: این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 170 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با بیان اینکه در این مدت 36 قبضه سلاح جنگی غیرمجاز کشف و ضبط شده از شهروندان خواست، برابر هرگونه سوء استفاده احتمالی از سلاح‌های غیرمجاز، این‌گونه سلاح‌ها را به یگان‌های انتظامی محل سکونت خود تحویل دهند و در صورت آگاهی از چنین مواردی، مراتب را سریعاً با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا مأموران انتظامی نسبت به بررسی و جمع‌آوری این سلاح‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/75002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول