اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرزبانی سیستان ‌و بلوچستان خبر داد

کشف 350 کیلوگرم موادمخدر در مرز‌های سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از انجام دو عملیات دقیق اطلاعاتی و کشف قریب به 350 کیلوگرم موادمخدر از مخفیگاه قاچاقچیان خبر داد.

کشف 350 کیلوگرم موادمخدر در مرز‌های سیستان ‌و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، احمد شهرکی در این‌باره اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی سراوان که با انجام اقدامات اطلاعاتی از نیت قاچاقچیان برای انتقال موادمخدر از آن سوی مرز به داخل کشور آگاه شده بودند بلافاصله با انجام کمین و ردزنی موفق به شناسایی محل بارانداز شده و منطقه را تحت پوشش کامل خود در آوردند.

وی با اشاره به هوشیاری مرزداران افزود: پس از آن مرزداران موفق شدند محل پنهان‌سازی و دپوی موادمخدر را کشف و قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذارند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان در زمینه کشفیات به دست آمده در این عملیات نیز خاطرنشان کرد: با بررسی دقیق محل، مرزبانان موفق شدند 221 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط کنند.

شهرکی همچنین به یک عملیات مشابه دیگر در هنگ‌مرزی زابل اشاره کرد و گفت: مرزداران در این عملیات موفق شدند محل دپوی محموله را شناسایی و با یک اقدام سریع منطقه را در اختیار کامل خود قرار دهند.

وی در زمینه کشفیات انجام شده در این عملیات بیان داشت: مرزداران هنگ‌مرزی زابل موفق شدند ضمن دستگیری هفت نفر از قاچاقچیان و توقیف دو دستگاه خودرو، مقدار 123 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول