اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران:

انهدام باند توزیع کنندگان موادمخدر با کشف بیش از 4 کیلوگرم هروئین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران از کشف 4 کیلو و 304 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و دستگیری اعضای سه نفر از سوداگران مرگ در شهرستان ورامین خبر داد.

انهدام باند توزیع کنندگان موادمخدر با کشف بیش از 4 کیلوگرم هروئین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نفل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران گفت: مأموران این یگان پس از دو ماه کار اطلاعاتی اقدام به شناسایی محل تهیه و توزیع موادمخدر از نوع هروئین در یکی از روستاهای اطراف شهر ورامین کردند.

 چناری اضافه کرد: طی شناسایی محل مذکور با انجام یک سری تحقیقات محسوس و غیرمحسوس مشخص شد، فردی باکمک عده‌ای در استان‌های شرقی کشور اقدام به وارد کردن موادمخدر می‌کند و سپس با اضافه کردن مقادیری قرص مسکن، در بسته‌بندی‌های مختلف آن را در بین معتادان توزیع می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با به دست آمدن اطلاعات فوق با هماهنگی دستگاه قضایی و در فرصت مناسب مخفیگاه این گروه در یک اقدام غافلگیرانه مورد بازرسی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه گفت: پس از بازرسی کامل محل اختفای قاچاقچیان مقدار چهار کیلو و 304 گرم هروئین، مقادیری موادمخدر از نوع شیشه، یک دستگاه خوردو پژو، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد باتوم فنری، یک عدد افشانه دفاع شخصی ناتو و مقداری اسناد و مدارک کشف و سه نفر از آن‌ها اهل یکی از شهرستان‌های غربی دستگیر شدند.

لازم به ذکر است متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی و موارد مکشوفه جهت رسیدگی بیشتر تحویل مقامات قضایی شدند.

چناری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرشرق استان تهران با تشکر از همکاری‌های خوب مردمی از آنان خواست ضمن اعلام اخبار پیرامون فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر به پلیس 110 می‌توانند گزارش‌های ویژه خود را برای برخورد لازم از طریق تلفن 128 با ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان بگذارند.

انتهای پیام/2462/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول