اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

شناسایی و متلاشی شدن 45 باند توزیع موادمخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با تلاش کارکنان انتظامی طی 9 ماهه نخست امسال 45 باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان متلاشی شد.

شناسایی و متلاشی شدن 45 باند توزیع موادمخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان، سید محمود میرفیضی ضمن تشریح عملکرد ماموران انتظامی در راستای مبارزه با عوامل تهیه و توزیع موادمخدر اظهار داشت: میزان کشف موادمخدر طی نه ماهه نخست امسال 122 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

دستگیری 1195 نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر در گلستان

وی تصریح کرد: در همین راستا یک‌هزار و 195 نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر در استان دستگیر که تعداد میزان دستگیرشدگان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان گلستان همچنین گفت: طی این مدت یک تن و 339 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه به سال قبل 122 درصد افزایش داشته است.

میرفیضی در پایان با اشاره به توقیف 31 دستگاه وسیله نقلیه حامل موادمخدر طی این مدت خاطرنشان کرد: 42 دستگاه گوشی تلفن همراه نیز در 9 ماهه نخست امسال توقیف شد.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول