اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

متلاشی شدن باند بزرگ حمل موادمخدر/ دستگیری و هلاکت 10 قاچاقچی موادمخدر

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان یک باند بزرگ حمل و جابه‌جایی موادمخدر شناسایی و متلاشی شد.

متلاشی شدن باند بزرگ حمل موادمخدر/ دستگیری و هلاکت 10 قاچاقچی موادمخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم قربانزاده اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان بامداد روز گذشته این باند قاچاق موادمخدر را در حالی که قصد داشتند یک محموله بزرگ تریاک را وارد شهرستان زاهدان کنند شناسایی کرده و طی یک عملیات موفقیت‌‌آمیز تمامی اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان به دنبال اشرافیت اطلاعاتی و یک ماه اقدامات فنی و تخصصی این باند قاچاق را که موادمخدر را به صورت مسلحانه از طریق مرزهای جنوبی استان وارد کشور می‌کرد و با استفاده از خودروهای تیزرو به دیگر نقاط استان انتقال می‌داد، شناسایی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شناسایی و انهدام این باند مسلحانه قاچاق موادمخدر در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت و هفته گذشته طی یک عملیات موفق یک محموله تریاک از این باند کشف و تعدادی از اشرار و قاچاقچیان مسلح دستگیر و به هلاکت رسیدند.

قربانزاده بیان داشت: به دنبال کشف این محموله موادمخدر، مأموران روز گذشته با اجرای ایست و بازرسی مقطعی در محور خاش به زاهدان موفق شدند یک دستگاه خودروی پرادو را که 772 کیلوگرم تریاک حمل می‌کرد شناسایی کنند.

وی ادامه داد: مأموران طی یک درگیری مسلحانه موفق شدند خودرو حامل موادمخدر را متوقف کنند و یکی از اشرار مسلح را به همراه یک قبضه اسلحه کلاش و 6 تیغه خشاب پس از یک درگیری مسلحانه دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات همدست این قاچاقچی مسلح نیز زخمی شد و با استفاده از تاریکی شب و صعب‌العبور بودن منطقه متواری شد.

قربانزاده افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با محاصره منطقه عملیات از متواری شدن این شرور مسلح جلوگیری کردند و پس از چند ساعت پاکسازی منطقه مورد نظر محل اختفاء این شرور مسلح را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: این شرور مسلح در حالی که قصد داشت با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی از چنگ قانون فرار کند با اقدام به موقع مأموران به هلاکت رسید.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر هشت نفر دیگر از همدستان و اعضا این باند نیز دستگیر شدند و سه دستگاه خودرو نیز از آنان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول