اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت مسئولان دانشگاه

نماینده بهبهان از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی به دعوت مسئولان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء این شهرستان از این دانشگاه بازدید کرد.

نماینده بهبهان از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، محمدباقر شریعتی نماینده مردم بهبهان، آغاجاری و زیدون در مجلس شورای اسلامی به همراه هیئت رئیسه دانشگاه از پروژه‌های مهم عمرانی در دست اجرای دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد.

در جریان این بازدید که به دعوت مسئولان دانشگاه انجام گرفت، از پروژه‌های مهم عمرانی در دست اجرا مانند دانشکده علوم پایه، سلف سرویس مرکزی، ساختمان مرکزی، مسجد و کارگاه‌های دانشکده فنی مهندسی از نزدیک بازدید به عمل آمد و نماینده بهبهان در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

در ادامه شریعتی در خصوص پیگیری اختصاص اعتبارات عمرانی مورد نیاز جهت تکمیل و تسریع طرح‌های عمرانی دانشگاه قول مساعدت داد.

گفتنی است در پایان نماینده مردم بهبهان، آغاجاری و زیدون در مجلس شورای اسلامی از تلاش و زحمات مدیریت و پرسنل دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) تقدیر کرد.

انتهای پیام/72003/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول