اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان خبر داد

برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان گفت: نمایشگاه مبلمان، لوستر و سرویس خواب از امروز در این شهر برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در بهبهان

علی اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: تلاش اداره صنعت، معدن و تجارت فراهم کردن زمینه لازم برای عرضه انواع کالاهای مورد نیاز به مردم با قیمت مناسب است.

وی افزود: از همین رو تصمیم گرفتیم نمایشگاهی در خصوص مبلمان، لوستر و سرویس خواب در بهبهان برگزار کرده تا مردم این شهر فرصتی برای خرید این نوع کالا با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان در خصوص این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مبلمان، لوستر و سرویس خواب از امروز برپا شده و به مدت پنج روز در فضایی بالغ بر یک‌هزار و 500 متر مربع میزبان علاقمندان است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 17 تا 22 به ورزشگاه شهید بقایی واقع در میدان شهدای شیمیایی بهبهان(میدان لاله) مراجعه کنند.

اسفندیاری از حضور 53 شرکت داخلی در 106 غرفه این نمایشگاه خبر داد و افزود: بیش از 95 درصد اجناس عرضه شده در این نمایشگاه، ایرانی با کیفیت درجه یک بوده و همه کالاها با قیمتی قریب به 20 درصد زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد.

وی در پایان تصریح کرد: کارشناسان ما اجناس درون نمایشگاه را قیمت‌گذاری کرده و در طول برگزاری نیز بازرسان و ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت بر نحوه فروش غرفه‌داران نظارت کامل داشته و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/72003/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول