اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان تئاتر «مجلس شهادت خورشید» خبر داد

استقبال گسترده بهبهانی‌ها از نمایش «مجلس شهادت خورشید»

خبرگزاری فارس: کارگردان تئاتر «مجلس شهادت خورشید» گفت: با توجه به موضوع نمایش «مجلس شهادت خورشید» مردم بهبهان از این نمایش استقبال گرمی کردند.

استقبال گسترده بهبهانی‌ها از نمایش «مجلس شهادت خورشید»

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، نمایش «مجلس شهادت خورشید» به نوشته اباذر محمدحسنی و کارگردانی وی و ساسان شکوریان این روزها در تالار ارشاد بهبهان به روی صحنه رفته است.

در این نمایش که با موضوع شهادت حضرت امام‌حسین(ع) به روی صحنه رفته است، خطبه‌های امام‌حسین (ع) برای سپاه ابن‌سعد، شهادت علی‌اصغر (ع)، وداع با امام‌سجاد و حضرت زینب و اهل‌بیت (ع) و جنگ خونین عاشورا و شهادت امام‌حسین (ع) به تصویر کشیده شده است.

سید اسماعیل سخایی، مهدی و انیس پورشعبان، شهرام، شیرین و رضا جهاندیده، سید محمدحسن ربیعی، یاسین پارسامنش، اورانوس شرافت، نرگس و محمد افرندید، شیرین مختاران، فاطمه دوران، سحر موسویان، مینا راضی پور، افسانه طیبی، پانیذ مصباح، رضا رمضان علیپور، امین ناوک، شایان درویشی و محسن محمدپور در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

همچنین طراحی صحنه را ساسان شکوریان، طراحی حرکات فرم را جهانشاد زراعت و انتخاب و میکس موسیقی را عارف تجلی انجام داده و عبدالله تجلی ناظر ضبط، لیلا جعفری زاده افکت، محمود ممتازان طراح نور، رضا خازه و رضا شهمرادی نورپردازی و محمد پاک طراحی پوستر و بروشور را برعهده دارند.

حجت‌الاسلام محمد باقری نیز به عنوان مشاور مذهبی این گروه را در اجرای هرچه بهتر این نمایش یاری کرده است.

این نمایش چهارمین اثر تولید شده توسط گروه تئاتر ناب در سال‌جاری بوده و «ساندویچ مخلوط» به کارگردانی سید اسماعیل سخایی، نمایش خیابانی«چراغ راهنما» به کارگردانی جهانشاد زراعت و نمایش «بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا» به کارگردانی ساسان شکوریان از دیگر کارهای هنری ناب در سال 91 است.

کارگردان این نمایش که با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی بهبهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تولید شده است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دیدن «مجلس شهادت خورشید» برای عموم بهبهانی‌ها رایگان بوده و نذر گروه برای امام‌حسین (ع) است. 

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایش که با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است، هر شب یکی از مداحان اهل‌بیت (ع) بهبهانی بعد از اجرای نمایش برای مخاطبان نوحه‌خوانی می‌کند.

انتهای‌پیام/72003/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول