اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 تا 24 بهمن ماه جاری

رفسنجان میزبان جشنواره فیلم فجر است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان گفت: این جشنواره 14 تا 24 بهمن ماه به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود.

رفسنجان میزبان جشنواره فیلم فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین پورمحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شناساندن جشنواره به مردم را مهم‌تر از هر کار دیگری دانست و اظهار داشت: برای ما جای افتخار است که میزبان چنین جشنواره بزرگ کشوری هستیم.

وی با بیان اینکه در این جشنوراه تولیدات یک سال سینماگران کشور نقد و بررسی می‌شود، افزود: این جشنواره بزرگ سینمایی مورد توجه تمام رسانه‌ها و اهالی فرهنگ است و باید بتوانیم آن را به خوبی برگزار کنیم، کسانی که فیلم آنها به بخش مسابقه راه پیدا کند، برایشان مهم است که برنده شوند.

پورمحمدی با بیان اینکه چند سال است که فیلم‌های جشنواره را به استان‌ها می‌دهند، بیان داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر تنها سینمای دیجیتال استان کرمان، سینما گلستان امین رفسنجان است، بنابراین میزبانی به این شهرستان داده شده است.

وی عنوان کرد: جنوب کشور در حال حاضر هیچ سینمای دیجیتالی ندارد و شیراز که میزبان 12 دوره پنج جشنواره بوده به تازگی قرار است، سیستم دیجیتال سینما را نصب کند.

پورمحمدی تصریح کرد: رفسنجان تنها شهر در کل کشور است که مرکز استان نیست، اما میزبان چنین رویداد بزرگی است و این جشنواره از 14 تا 24 بهمن ماه در رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیئت داوران در تهران فیلم‌ها را داوری می‌کند، گفت: در شش رشته بهترین فیلم، کارگردان، فیلمنامه، بازیگر زن و بازیگر مرد سیمرغ بلورین اهداء می‌شود.

پورمحمدی با بیان اینکه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران انتخاب می‌شود، بیان داشت: اختتامیه جشنواره 27 بهمن ماه با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، دبیر اجرایی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان فرمانداری است و مجتمع مس سرچشمه از نگاه مثبتی که به فرهنگ و هنر این مرز و بوم دارد، حامی این جشنواره است.

انتهای پیام/80016/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول