اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار همزمان با تهران

جشنواره فیلم فجر در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از نمایش فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر برای نخستین بار همزمان با تهران و با اکران 25 فیلم در استان خبر داد.

جشنواره فیلم فجر در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج قباد میمنت‌آبادی در جلسه کارگروه تدارک مراسم جشن‌های دهه‌فجر در کردستان که در محل استانداری کردستان برگزار شد با اشاره به اشتراکات کاری در برخی برنامه‌های اعضای ستاد، خواستار اجرای این‌گونه برنامه‌ها به صورت مشترک توسط کمیته‌ها شد.

وی از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در سنندج سخن گفت و افزود: این برای نخستین بار است که این اتفاق در حوزه فرهنگ استان به وقوع می‌پیوندد و در ایام دهه‌فجر 25 فیلم جدید در سینماهای استان اکران خواهد شد.

میمنت‌آبادی تجلیل از هنرمندان فعال کردستانی در زمان پیروزی انقلاب، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی طی 10 شب و هرشب با مشارکت یکی از نهادها، برنامه‌های مختص عفاف و حجاب، و اجرای کلیپ ویژه در سینما بهمن در دهه‌فجر امسال را به عنوان سایر برنامه‌های ویژه این ایام عنوان کرد.

در ادامه این جلسه مسئول کمیته تقریب مذاهب اسلامی به بیان برنامه‌های کمیته متبوع خود در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب پرداخت و از برگزاری دومین همایش مشعل‌داران هدایت با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استان کردستان خبر داد.

وی برگزاری نشست تلویزیونی علمای شیعه و سنی، حول محور دستاوردهای انقلاب، سرکشی به خانواده‌های شهدای روحانی، برگزاری گفتمان طلاب و روحانیون و تجلیل از فعالان حوزه تقریب مذاهب اسلامی را از دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

انتهای‌پیام/79008/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول