اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 بهمن ماه

کبودراهنگ میزبان جشنواره ادبی فجر همدان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ گفت: 19 بهمن ماه، جشنواره ادبی فجر استان همدان در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

کبودراهنگ میزبان جشنواره ادبی فجر همدان است

سید حسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری جشنواره ادبی فجر در کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، جشنواره ادبی فجر 19 بهمن ماه در کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره به صورت یک روزه است که صبح جلسه کارگاهی جشنواره و بعد از ظهر جلسه اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ با بیان اینکه جشنواره ادبی برای دومین بار در کبودراهنگ برگزار می‌شود، بیان داشت: این جشنواره با حضور شعرای استان در دو بخش شعر و داستان برگزار می‌شود که تاکنون بیشترین شرکت‌کننده از شعرای شهرستان کبودراهنگ بوده است.

وی در ادامه به برنامه‌های دهه فجر ارشاد شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه کتبی در مدارس،

نشست شاعران، برگزاری نشست ادبی، نقد و بررسی شعر انقلاب و تجلیل از هنرمندان ایثارگر از جمله برنامه‌های اداره ارشاد کبودراهنگ به شمار می‌رود.

جعفری یادآور شد: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشن انقلاب در 30 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی نیز در ایام دهه فجر برپاست و در این ایام به برخی از دستگاه‌ها و اهالی فرهنگ و هنر کتاب‌هایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول