اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان ورزش و جوانان خراسان رضوی:

حضور در جشنواره اتفاق 2 از اولویت سمن‌ها باشد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سمن‌های استان از موقعیت حضور در جشنواره اتفاق 2 به بهترین وجه ممکن برای معرفی خود در سطح کشور استفاده کنند.

حضور در جشنواره اتفاق 2 از اولویت سمن‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، سید هادی طالبیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره اتفاق 2 به منظور معرفی توانمندی‌‌ها، استعدادها، ایجاد حس رقابت در بین سازمان‌های مردم نهاد جوان کشور، معرفی دستاوردهای آنان و تقدیر از برترین‌ها با رویکرد ارزیابی و سطح‌بندی سمن‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان‌های مردم نهاد علاقه‌مند جهت شرکت در جشنواره می‌توانند با توجه به محورهای فعالیت ذکر شده در سایت جشنواره به آدرس http://ettefagh2.ir ثبت‌‌نام کنند.

طالبیان محور‌های فعالیت دومین جشنواره اتفاق را 17 موضوع معرفی و عنوان کرد: نمایشگاه، جشنواره، همایش، دوره آموزشی، اردو، اردوی جهادی، مسابقه مطالعاتی، مسابقه ورزشی، کتاب، کتاب الکترونیک، نشریه، نشریه الکترونیک، پایگاه اینترنتی، نرم‌افزار، مستند، نمایش (تئاتر)، فیلم و مجموعه داستانی از اولویت این محورها هستند.

وی در خصوص محور‌های ارزیابی جشنواره اتفاق 2 گفت: در این جشنواره ارزیابی در 3 محور کلی ارزیابی کیفی فعالیت برتر سمن، ارزیابی کمی تمامی فعالیت‌های سمن و ارزیابی تشکیلاتی و ستادی سمن انجام می‌شود و در نهایت با تجمیع امتیاز‌های کسب شده در هر 3 بخش، امتیاز نهایی سمن محاسبه‌ می‌شود.      

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شاخص‌های ارزیابی تشکیلاتی و ستادی سمن‌ها را شامل مواردی چون رهبری، راهبرد و خط مشی، منابع انسانی، زیرساخت‌ها و دارایی‌ها دانست.

طالبیان درباره شرایط شرکت در جشنواره اتفاق گفت: متقاضی شرکت‌کننده در جشنواره باید دارای مجوز فعالیت از دستگاه‌های قانونی باشد و تشکل‌ها نمی‌توانند به صورت گروهی، شبکه‌ای یا سازمانی در جشنواره شرکت کنند و هر تشکل باید دستاوردهای مربوط به سمن خود را ارائه کند.

انتهای پیام/70005/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول