اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران:

اعتبارات تأمین آب شهرهای گروه «الف» مازندران اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: با توجه به طرح‌های در دست اجرا، ضروری است اعتبارات لازم برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه «الف» اختصاص یابد تا مشکل کمبود آب این شهرها برطرف ‌شود.

اعتبارات تأمین آب شهرهای گروه «الف» مازندران اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران،  محمدتقی حسین‌زاده در بازدید از چاه حفر شده در منطقه طلوت بابل با بیان این‌که آبرسانی به شهرهای گروه «الف» از انتظارات به‌حق مردم این شهرستان است، اظهار داشت: به منظور افزایش توان تأمین و مقابله با کمبود آب 85 لیتر در ثانیه به تأمین آب شرب شهرهای بابل، بابلسر، فریدونکنار و امیرکلا افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به مشکل کمبود آب آشامیدنی در این شهرستان افزود: اجرای طرح آبرسانی به شهرهای بابل، بابلسر، امیرکلا و فریدونکنار بهترین و با ارزش‌ترین خدمت به مردم این منطقه است.

وی از حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 45 لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال آب به طول 150 متر و به قطر 250 میلی‌متر با لوله پلی اتیلن و تجهیز دو حلقه چاه با آبدهی 40 لیتر در ثانیه خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در ایام دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و 18 هزار و 500 نفر از ساکنان این شهرها از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران به احداث دو رشته خط انتقال نیرو به قدرت 60 کیلو وات و به‌طول 150 متر اشاره کرد و افزود: با توجه به طرح‌های در دست اجرا، ضروری است اعتبارات لازم برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه «الف» اختصاص یابد تا مشکل کمبود آب شهرهای گروه «الف» برطرف ‌شود.

انتهای‌پیام/86003/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول