اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه خبر داد

تعویض خطوط آب روستایی بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه گفت: به منظور جلوگیری از هدررفت آب و کاهش مصرف روستاها سه کیلومتر از خطوط فرسوده انتقال آب روستاهای این شهرستان تعویض و بازسازی شده است.

تعویض خطوط آب روستایی بشرویه

علی حیدرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: در حال حاضر سه پروژه آبرسانی به روستاهای این شهرستان در دست اقدام است که با اجرای کامل این پروژه‌ها 2 هزار و 420 نفر از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: برای آماده‌سازی پروژه مجتمع آبرسانی ارسک برای روستای شهید قاسم‌پور 12 کیلومتر خط انتقال آب، ایجاد دو باب مخزن فشارشکن و 3.5 کیلومتر شبکه توزیع انجام می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه اعتبار این پروژه را 2 میلیارد و 850 میلیون ریال از اعتبارات جزء بند دو قانون برنامه و بودجه عنوان کرد.

حیدرزاده افزود: برای اجرای پروژه آبرسانی ارسک احداث یک باب مخزن 500 مترمکعبی برای شهر ارسک انجام می‌شود که برای اتمام آن 940 میلیون ریال از اعتبارات مدیریت بحران اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: مجتمع آبرسانی ارسک از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است که با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال از اعتبارات مدیریت بحران با اجرای یک پست برق به طول 1.5 کیلومتر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در غنی‌آباد و شهرک امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه گفت: 180 کیلومتر خط انتقال آب به روستاهای این شهرستان وجود دارد که به منظور جلوگیری از هدررفت آب و کاهش مصرف روستاها سه کیلومتر خط فرسوده انتقال با اعتبار 600 میلیون ریال تعویض شده یا در حال تعویض و بازسازی است.

حیدرزاده متذکر شد: همچنین از مجموع 160 کیلومتر شبکه توزیع آب روستاهای بشرویه سه کیلومتر شبکه فرسوده توزیع با اعتبار 400 میلیون ریال تعویض شده یا در حال بازسازی است.

این مسئول اذعان داشت: مصرف آب روستاییان در شش ماهه نخست هدفمندی یارانه‌ها حدود 15 درصد کاهش داشته اما در طول دو سال بعد از هدفمندی یارانه‌ها نسبت به دوره‌های مشابه قبل از آن افزایش یا کاهش مصرفی رخ نداده است.

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول