اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

نمین 142 پروژه نیمه‌تمام دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر 142 پروژه نیمه‌تمام در شهرستان نمین در حال اجرا است که تلاش همگانی بر این است این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

نمین 142 پروژه نیمه‌تمام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه بررسی طرح‌های احداثی و آماده افتتاح دهه فجر شهرستان نمین اظهار داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نمین با اعتبار هفت میلیارد تومان در حال اجرا است که قرار شد تعدادی از این پروژه‌ها تا دهه فجر تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

وی تصریح کرد: با تاکید رئیس جمهور قرار است در تمام استان‌های کشور پروژه‌های نیمه‌تمام جمع‌بندی شده و با تزریق اعتبار از محل ملی و همچنین مهر ماندگار همه آنها به شکل مناسب، مطلوب و کیفی تکمیل شده و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تحویل آنها شود.

نیکزاد از اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: آنچه که امروز انتظار مردم از حاکمیت و دولت خدمتگزار است اینکه چند مشکل اساسی را نظیر بیکاری، سرپناه مناسب و همچنین تأمین نیازمندی‌های ضروری برطرف کرده تا مردم با دغدغه‌ای کمتر بتواند بخش عظیمی از کمبودها و نارسایی‌ها برطرف شود.

این مسئول به نزدیکی ایام دهه فجر و ضرورت آگاهی‌بخشی به مردم در مورد توطئه‌ها و ترفندهای مختلف استکبار جهانی با هدف ایجاد اختلال در نظام اقتصادی و حوزه‌های مختلف دیگر را یادآور شد و اضافه کرد: آنچه که امروز همه ما باید به عنوان یک زینت واقعی به آن آراسته باشیم خدمت‌رسانی بی‌منت در 195 روز باقی‌مانده از دولت است که شایسته است با تلاش شبانه‌روزی لحظه لحظه و ثانیه‌های این فرصت خدمتگزاری را غنیمت بشماریم.

وی با اعلام اینکه در ایام دهه فجر بیش از 200 پروژه و طرح عمرانی در جای جای استان به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: هدف اصلی ما از تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها این است که ادای دینی به ساحت عموم مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران کنیم تا بتوانیم پیمانی مجدد با امام و شهدا ببندیم که در طلیعه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با راه و مقصد آنها همسو هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل یادآور شد: رئیس جمهور در توصیه‌ها و تذکرهای خود به استانداران اعلام کردند که فرصت پیش آمده را باید غنیمت شمرد و اجازه نداد این فرصت خدمت‌رسانی به بطالت و بیهودگی سپری شود.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان نمین نیز در سخنانی با بیان اینکه در این شهرستان طرح‌های نیمه‌تمام با همت و همکاری همه مسئولان در حال اجرا است، گفت: همزمان با دهه فجر بیش از 21 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد تا مردم از قبل آن بتوانند رفاه و آسایش خود را فراهم کنند.

سید تقی دریتیم به همت و تلاش دولت خدمتگزار در ساخت مسکن مهر و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی اشاره کرد و افزود: 51 درصد تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی که سهم این شهرستان بوده، جذب شده است که از این محل 521 واحد مورد بهسازی و بازسازی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بیش از 270 مورد از این تسهیلات از طریق بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/62006/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول