اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال به اتمام پروژه نیمه‌تمام شهرستان خلخال تاکید کرد.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در جلسه دیدار اصحاب وقف و هیئت‌ امنای مساجد و بقاع متبرکه بر تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان خلخال تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود امامزاده‌ها و بقاع متبرکه در شهرستان خلخال تصریح کرد: روح معنویت در این شهرستان حاکم است.

محمدی خاطر نشان کرد: تمامی تلاش خود را در به کارگیری امکانات دولتی در راستای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بقاع متبرکه به کار می‌گیریم تا با تعامل و همفکری هر سال چند پروژه برنامه‌ریزی و کار شود.

این مسئول بیان داشت: با توجه به استعداد شهرستان خلخال، توریسم مذهبی در این شهرستان در حال راه‌اندازی است و با تکمیل راه‌های مواصلاتی می‌توان زمینه رشد توریسم مذهبی در شهرستان خلخال را به عینه دید.

وی ارائه خدمت بیمه تامین اجتماعی به 125 نفر از متولیان و خادمان مساجد را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: این افراد تنها کسانی هستند که وقت خود را صرف آبادانی و فعال نگه داشتن سنگر مساجد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال اضافه کرد: در آینده نزدیک در حال بررسی تشکیل مجمع خیرین امامزاده‌ها و بقاع متبرکه هستیم که با راه‌اندازی این مجمع امامزاده‌ها و بقاع بیشتر ساماندهی می‌شوند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به اجتماع عظیم هفتم محرم امسال اشاره کرد و گفت: روح معنویت در قلب خلخال جاری شد و این نشان از وحدت، انسجام فرهنگی، مذهبی این شهرستان است.

وی به برگزاری یادواره عظیم یک‌هزار و 141 سرباز شهید در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: شهرستان خلخال در این انقلاب سهم عظیمی را داشته چرا که تقدیم 500 شهید به استقراری این نظام ارزشمند از نشان‌های آن بوده و از این جمع لاله‌های گلگون کفن 160 شهید سرباز از اهالی شهرستان خلخال بود که با حضور خانواده‌های شهدا این محفل پرشور و معنوی در مرکز استان انجام شد که ما قدردان زحمات شهدا و خانواده‌های آنان هستیم.

فرماندار خلخال در پایان سخنان خود از آمادگی شهرستان خلخال در راستای برگزاری مسابقات کشوری در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تمامی امکانات در راستای گسترش تعالیم قرآنی در این شهر آماده است.

انتهای پیام/62008/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول