اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 5 پروژه شاخص عمرانی در مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: 5 پروژه بزرگ عمرانی شاخص با حضور مسئولان استانی در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 5 پروژه شاخص عمرانی در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، سید یدالله حسینی اظهار داشت: افزون بر این 5 پروژه، 40 پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان هزینه در روزهای دهه مبارک فجر امسال در مرودشت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از ساختمان درمانگاه بیمارستان شهید مطهری، افتتاح کارخانه تولید الیاف مصنوعی، آموزشگاه 6 کلاسه شهید فلاحی روستای بزمیان، مجموعه آبرسانی درودزن و دبیرستان دخترانه رهروان ولایت از جمله این پروژه‌هاست.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مرودشت با تاکید بر گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر ایام دهه مبارک فجر گفت: تبیین دستاوردهای بزرگ و ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اقدامی مهم و ضروری است.

فرماندار مرودشت افزود: با توجه به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت به منظور آگاه‌سازی مردم از این خدمات است، مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در این زمینه باید همکاری مطلوبی را با رسانه‌های فعال داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها و پروژه‌ها نقش مهمی در رشد و توسعه این شهرستان دارد، افزود: پروژه‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، آبخیزداری و کشاورزی به میمنت این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اداری و اجرایی برای فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول