اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری فیروزکوه خبر داد

تکمیل پروژه‏های نیمه‏تمام فیروزکوه در دستور کار فرمانداری

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه، تکمیل پروژه‏های نیمه‏تمام را در دستور کار فرمانداری این شهرستان خواند.

تکمیل پروژه‏های نیمه‏تمام فیروزکوه در دستور کار فرمانداری

ابوالقاسم مهری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هدف اصلی پیش روی فرمانداری فیروزکوه تحقق اهداف دولت در این شهرستان است.

وی ادامه داد: در این بین باید برنامه‏های مختلف در سرفصل‏های متعدد در وهله نخست اولویت‏بندی و سپس صورت اجرایی به خود گیرد.

مهری اضافه کرد: همچنین رفع مشکلات و معضلات پیش روی شهرستان فیروزکوه برای توسعه بیشتر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه افزود: علاوه بر این، بررسی دقیق و اجرای مصوبات دولت خدمتگزار نیز نباید از نظرها خارج شود. اجرای این امور مستلزم وجود فضایی کاری مملو از تعامل بین همه مسئولان شهرستانی و استانی است.

مهری اضافه کرد: با وجود چنین تعامل تنگاتنگی بدون تردید می‏توان مشکلات این شهرستان را رفع و مسیر توسعه و پیشرفت آن را تسهیل کرد.

بر پایه این گزارش، ابوالقاسم مهری، عضو سپاه پاسداران با برخورداری از سوابق حضور در جبهه‏های حق علیه باطل و همچنین 25 سال خدمت در وزارت کشور قبل از این در سمت‏هایی مانند فرماندار شهرستان طالقان استان البرز، بخشدار ساوجبلاغ و دستیار ویژه استاندار البرز خدمات شایسته‏ای به مردم آن استان ارائه کرده بود.

او همچنین دوره‏ای در آموزش و پرورش و اخیراً با عنوان کارشناس ‏مسئول تشکل‏های سیاسی در معاونت سیاسی استانداری تهران مشغول به خدمت بود.

انتهای پیام/67009/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول