اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر

2800 پروژه نیمه‌تمام و جدید در استان بوشهر داریم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: هم‌اکنون دو هزار و 800 پروژه عمرانی نیمه‌تمام و جدید در استان بوشهر در حال اجرا است.

2800 پروژه نیمه‌تمام و جدید در استان بوشهر داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: این پروژه‎ها باید به گونه‎ای اجرا شوند که اعتبارات آن‌ها هدفمند و پروژه‎محور باشد.

وی با اشاره به بازدیدهای مستمر از پروژه‎های عمرانی استان تاکید کرد: در اجرای پروژه‎ها باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار دهیم و با پرهیز از صرف هزینه‎های زاید در این زمینه صرفه‎جویی کنیم و از اعتبارات و امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم.

رستمی با تاکید بر رعایت کیفیت در اجرای پروژه‎های عمرانی ادامه داد: دستگاه‎های اجرایی به کیفیت اجرای پروژه‎ها در بالاترین سطح توجه کنند و در مقایسه با استان‎های دیگر در این زمینه لازم است نگاهمان را تغییر دهیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: مسئله زمانبندی در اجرای پروژه‎ها بسیار مهم است و هر یک روز اتلاف وقت هزینه‎های زیادی را تحمیل می‎کند و شش ساعت کار مفید برای پروژه‎ای که اعتبار و نقشه و پیمانکار دارد، کم است.

وی اضافه کرد: با توجه به دیدگاه دولت در تسریع در روند اجرای پروژه‎ها، این آمادگی را داریم که با اختصاص اعتبار لازم از پروژه‎های دستگاه‎هایی که با برنامه زمان‌بندی مناسب در دهه فجر قابل بهره‎برداری هستند، حمایت کنیم.

رستمی خاطر نشان کرد: همچنین آمادگی داریم اعتبار مورد نیاز را در اختیار پروژه‎هایی که تا پایان سال به اتمام می‎رسند، بگذاریم.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‎های در دست اجرا مربوط به دستگاه‎هایی است که به دلیل نداشتن تیم فنی توسط دستگاه دیگری در حال اجراست و این دستگاه‎ها باید پیگیری لازم را برای اجرا و تامین نیروی انسانی به منظور تسریع در بهره‎برداری از پروژه‎های خود داشته باشند و  همه چیز را به دستگاه مجری نسپارند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با تمام توان و امکانات اعتباراتی که به نوعی به آموزش و پرورش مربوط می‎شود را با جدیت بیشتر پیگیری می‎کنیم.

رستمی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که مدارسی در استان ساخته شود که در وقوع بحران‎ها و بروز بلایای طبیعی بهترین سرپناه باشند.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول