اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم تاکید کرد‌

تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان

خبرگزاری فارس: فرماندار بم بر تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان تاکید کرد.

تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین پیش از ظهر امروز‌ در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: طی ‌سال‌های گذشته از انقلاب اسلامی به لحاظ نگاه و خشم دشمنان باید برنامه‌های دهه فجر به صورت کیفی و در شأن نظام جمهوری اسلامی انجام شود.

وی افزود: دشمنان ما تاثیرات انقلاب اسلامی را می‌دانند و از جهانی شدن آن هراس دارند، هر روز با طرح و برنامه جدید وارد شده و جنگ نرم را به طور جدی در دستور کار دارند که می‌طلبد ما نیز هوشیار بوده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

زین‌الصالحین عنوان کرد: در ایام‌الله دهه فجر راه‌اندازی نمایشگاه کتاب، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و تجلیل از چهره‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز داشت: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان از وظایف مهم همه مردم ‌است و برای آشنا شدن بیشتر جوانان باید آنان را در فعالیت‌های دهه فجر دخیل کنیم.

زین‌الصالحین تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که ‌ایام‌الله دهه فجر در بم انجام می‌شود، می‌توان به ‌شب شعر انقلاب، تجلیل از حماسه‌سازان تاسوعا و عاشورای حسینی در بم، همایش بانوان، نشست بصیرتی، غبارروبی مزار شهدا‌، جشنواره ورزش‌های بومی و محلی و معاینه رایگان بیماران اشاره کرد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول