اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

انقلاب اسلامی زلزله‏ای در جهان ایجاد کرد / آثار انقلاب هر روز بیشتر هویدا می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: انقلاب اسلامی توانست زلزله‏ای در جهان ایجاد کند که آثار آن روز به روز بیشتر هویدا می‏شود.

انقلاب اسلامی زلزله‏ای در جهان ایجاد کرد / آثار انقلاب هر روز بیشتر هویدا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در جلسه امور بانوان و خانواده شهرستان دماوند که در فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست تحول عظیمی را در جهان ایجاد کند که روز به روز آثار رشد، تعالی و پیشرفت آن بیشتر هویدا می‏شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام‏الله دهه مبارک فجر افزود: انقلاب اسلامی که به تعبیر امام خمینی(ره) انفجار نور بود، انقلابی بود که توانست قرون متمادی ظلم، ستم و تباهی را در هم بکوبد و فضایی را برای رشد و تعالی واقعی انسان به وجود آورد.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: شاید برای ما به صورت کامل اتفاقی که به واسطه انقلاب اسلامی رخ داد، ملموس نباشد؛ اما اگر نگاهی به دوران قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که انقلاب اسلامی منشأ چه تحول بزرگی در داخل کشور و چه بین انسان‏های آزادی‏خواه جهان شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند، انقلاب اسلامی را بعد از دوران حکومت اسلامی نبوی و دوران کوتاه حکومت علوی تنها حکومتی ارزیابی کرد که بر پایه احکامی اسلامی بنا شده و توانسته است آن جایگاه رفیع که اسلام برای رشد و تعالی انسان در نظر دارد را به ظهور برساند.

قاسمی‏فرزاد نقش امروز زنان را بسیار حساس و حیاتی ارزیابی کرد و خطاب به حاضران افزود: شما باید در خانواده‏ها روحیه مقاومت، صبر و استقامت را تقویت کنید.

وی تصریح کرد: بانوان باید توجه داشته باشند که اگر ذره‏ای یأس و ناامیدی در وجود ما رسوخ کند، در جهت اهداف دشمن گام برداشته‏ایم و باید با صلابت، استواری و با توکل به خداوند متعال پشت سر رهبر معظم انقلاب بدون هیچ وقفه‏ای حرکت کنیم.

انتهای پیام/2568/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول