اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اجرای 135 پروژه عمرانی و خدماتی در بیله‌سوار / افتتاح سرسری را قبول نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ در شهرستان مرزی بیله‌سوار در حال حاضر 135 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در حال اجراست که با افتتاح آنها میزان بهره‌مندی ارتقا می‌یابد.

اجرای 135 پروژه عمرانی و خدماتی در بیله‌سوار / افتتاح سرسری را قبول نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان بیله‌سوار در آستانه دهه فجر اظهار داشت: ما با همکاری مدیران اجرایی و مسئولان دلسوز منطقه‌ای و شهرستانی سعی داریم همه این پروژه‌ها را تا پایان دولت دهم تکمیل کرده و به افتتاح برسانیم که در این هدف‌گذاری خود معتقدیم باید تلاش و کوشش مضاعفی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 9 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار صرف اجرای این پروژه‌ها شده و با تزریق اعتبارات جدید پروژه‌های نیمه تمام شهرستان مرزی بیله‌سوار آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: در کنار تامین و تخصیص اعتبارات استانی باید از طریق مسئولان دلسوز شهرستان و استان اعتباراتی نیز از محل وزارتخانه‌ها تامین و تزریق شود تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را هر چه سریع‌تر تکمیل کرده و افتتاح کنیم.

رئیس شورای اداری استان ضریب اعتبارات تملک دارایی شهرستان بیله‌سوار را هشت درصد اعلام کرد و ادامه داد:‌ مسئولان ادارات باید با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود برای جذب این اعتبارات تلاش کنند.

نیکزاد دقت همراه با سرعت اجرای پروژه‌ها را ضروری خواند و تصریح کرد: ما قرار نیست پروژه‌ها را به صورت نیمه کاره و یا سرسری تکمیل کرده و افتتاح کنیم تا در دولت‌های بعدی مسئولان مجبور به تکمیل آنها شوند بلکه سعی خواهیم کرد پروژه‌ها را به صورت کامل افتتاح کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

این مسئول ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر را خاطرنشان کرد و افزود: ‌مسکن مهر از جمله مطالبات حقیقی مردم از دولت خدمتگزار است که بسیاری از افراد فاقد سرپناه و مسکن امیدوار هستند با به ثمر نشستن این طرح صاحب سرپناهی شوند تا برای همیشه از مشکل اجاره‌نشینی رهایی پیدا کنند که در این باب مصمم هستیم حدود 18 هزار واحد مسکن را در دهه فجر و 12 هزار واحد را نیز تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس شورای مسکن استان بیان داشت: ما با مسئولان استانی و مدیران مرتبط هم قسم شدیم تا ماهیانه 3 هزار واحد مسکن مهر را به شرط تکمیل و آماده سکونت بودن افتتاح کنیم به طوری که واحدی را افتتاح نخواهیم کرد که در آن همچنان مشکل تامین زیر‌ساخت به ویژه آب، برق، گاز و فاضلاب باشد.

نیکزاد به فرا رسیدن ایام دهه فجر و پاسداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: ما امروز هر سرمایه‌ای را در این کشور به دست آوردیم در سایه پیمودن راهی است که امام راحل در سال 57 یادمان داده و با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر امروز در نهایت بصیرت و ولایت‌مداری زمینه‌ساز اقتدار این کشور ارزشی هستیم.

وی از مناسبت پیش‌روی دهه فجر به عنوان فرصت طلایی در به نمایش گذاشتن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دهه فجر باید دهه بازگویی افتخارات این نظام و مردم همیشه در صحنه آن باشد که قطعاً در این مناسبت برنامه‌های متنوعی نیز تدارک دیده‌ایم که به شور و نشاط بیشتر اجتماعی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز ابراز داشت: در ایام‌الله دهه فجر 26 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان مرزی بیله‌سوار به بهره‌برداری می‌رسد.

رسول زیبانژاد عنوان کرد: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد و 200 میلیون تومان به همت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده افتتاح شده که شامل واحدهای مسکن مهر، مقاوم‌سازی مسکن روستایی، آبرسانی و توسعه راه‌های روستایی است.

انتهای پیام/62003/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول