اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته وقف صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه موقوفه تجاری ـ مسکونی خاتم در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از افتتاح پروژه تجاری ـ مسکونی خاتم در این شهرستان همزمان با هفته وقف خبر داد.

افتتاح پروژه موقوفه تجاری ـ مسکونی خاتم در ملایر

حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان به برنامه‌های شاخص این هفته در ملایر اشاره و اظهار کرد: در ابتدای این هفته با امام جمعه شهرستان دیداری توسط کارکنان اداره اوقاف ملایر صورت پذیرفته است.

وی به تجلیل از فعالان عرصه وقف به صورت استانی نیز از افتتاح بخش درمانی موقوفه مرحوم سیف‌الدوله خبر داد و گفت: این پروژه قسمتی از بیمارستان امام حسین(ع) است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر ادامه داد: این وقف درمانی در کل شامل 69 تختخواب است که فاز نخست آن قبلا با 16 تختخواب افتتاح شده و فاز دوم آن 25 دی ماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی شامل 53 تختخواب افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه مجهز به همه امکانات است، گفت: در اتاق‌های بیماران تخت تاشو برای همراهان بیمار، تلویزیون، یخچال و همه امکانات به بهترین نحو مورد نیاز نیز وجود دارد.

زین‌العابدینی عنوان داشت: هزینه تجهیزاتی بخش بالغ بر 180 میلیون تومان بوده که اعتبار آن از محل نیت درمانی موقوفه مرحوم سیف‌الدوله است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در بخش دیگری از سخنانش از افتتاح پروژه تجاری ـ مسکونی خاتم(ص) خبر داد و گفت: این طرح قسمتی از پروژه مسجد نبی اکرم(ص) است.

به گفته وی، این پروژه با عرصه 400 متر و اعیانی یک هزار و 280 متر مربع شامل شش واحد مسکونی و 10 باب مغازه است که در هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

زین‌العابدینی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در مدت ساخت این پروژه، 20 نفر روز ساعت اشتغالزایی رقم خورده است.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول