اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری:

کلینیک بیماران خاص شهرکرد کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از کلنگ‌زنی کلینیک بیماران خاص در شهرکرد خبر داد.

کلینیک بیماران خاص شهرکرد کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس قادری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دین مقدس اسلام به عنوان مکتبی اجتماعی و انسان‌ساز اصل مشارکت و مسئولیت همگانی در پیشبرد اهداف اجتماعی را مبنای حرکت جامعه به سوی تعالی و پیشرفت  شناخته است و باورهای دینی و غیرت ملی مردم ایران در تاریخ افتخار‌آفرین این سرزمین نیز همواره تکیه‌گاه و پشتیبان ستمدیدگان و محرومان با توجه به رعایت اصول اخلاقی و انسانی بوده است.

وی افزود: کشور اسلامی ایران به عنوان پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) اهم وظایف دستگاه‌های کشوری را در جهت حفظ و ارتقای بهداشت قلمداد کرده و ضمن عمل به تعالیم قرآنی و دینی در زمینه بهداشت و سلامت پیشاهنگ علوم و فنون پیشگیری و علم پزشکی اجتماعی در محدوده خاورمیانه است.

قادری از کلنگ‌زنی کلینیک بیماران خاص در مرکز استان خبر داد و گفت: این مکان دارای 8 هزار متر مربع زیر‌بناست که در آینده‌ای نزدیک با کمک مردم، مسئولان و خیرین ساخت آن آغاز می شود.

وی از اهدای 162 مورد تاسیسات پزشکی توسط مردم در سال گذشته به مجمع خیرین سلامت استان خبر داد و گفت: از این تعداد 9 دستگاه دیالیز، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو سواری پارس از مهم‌ترین وسایل اهدایی از سوی مردم به این مجمع بوده است.

مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 200 نفر عضو مجمع خیرین سلامت استان هستند، ادامه داد: از این تعداد نزدیک به 20 نفر به صورت مداوم با مجمع خیرین سلامت استان در ارتباط هستند که دو نفر از آن‌ها در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

وی به وجود یک مجمع خیرین سلامت آن هم در مرکز استان اشاره کرد و افزود: تا‌کنون نتوانسته‌ایم در دیگر شهرستان‌ها مجمع سلامت راه‌‌اندازی کنیم اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در یکی دو سال آینده در دیگر شهرستان‌های استان هم مجمع سلامت وجود داشته باشد.

قادری در پایان با اشاره به برخی از وظایف مجمع خیرین سلامت در استان خاطر‌نشان کرد: احداث، تکمیل، ترمیم، تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و همیاری اداره با توسعه برنامه‌‌های مراکز آموزشی، درمانی، تحقیقاتی و پژوهشی از جمله وظایف مجمع خیرین سلامت است.

انتهای پیام/68008/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول