اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) شهرکرد:

پلی کلینیک امام علی شهرکرد ماهانه به 4 هزار نفر خدمات‌‎رسانی می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد گفت: این پلی کلینیک ماهانه به بیش از 4 هزار نفر خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

پلی کلینیک امام علی شهرکرد ماهانه به 4 هزار نفر خدمات‌‎رسانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجتبی حیدری پیش ازظهر امروز در نشست کمیته سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار داشت: این پلی کلینیک به‌منظور افزایش خدمت رسانی به بیماران و افزایش دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی و خدمت رسانی به بیماران سرپایی تشکیل شده است.

وی از حضور بیش از 45 پزشک متخصص و فوق تخصص در این پلی کلینیک خبر داد و گفت: این تعداد پزشک در بخش‌های رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، نوار عصب و عضله، کار درمانی، فیزیوتراپی، اتاق گچ، نوار قلب، اکو، تست ورزش، خدمات روماتولوژی و تزریقات و پانسمان ماهانه به بیش از 4 هزار نفر خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

حیدری با بیان اینکه نوبت دهی تلفنی و اینترنتی به متقاضیان، از اولویت‌های این کلینیک است، افزود: بزودی با اجرای این برنامه نیازی به حضور مردم از ساعات ابتدایی صبح و ایجاد صف‌های طولانی نوبت نخواهد بود.

مدیرکلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد ادامه داد: نوبت دهی تلفنی که در حال حاضر انجام می‌شود به صورت خطوط تلفنی و با استفاده از اپراتور انجام می‌شود که به دلیل ضعف نرم افزار مربوطه و پاسخگوئی توسط اپراتور روند نوبت دهی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی رفاه حال مردم به ویژه ساکنین شهرها و روستاهای دور از مرکز را ازمزایای راه‎اندازی سیستم مکانیزه در این پلی کلینیک عنوان کرد و افزود: به زودی با اجرای این برنامه نیاز به حضور مردم از ساعات ابتدایی صبح و ایجاد صف‌های طولانی نوبت نیست.

حیدری ارائه خدمات درمانی و تشخیصی را از فعالیت‌های ویژه کلینیک برشمرد و گفت: سامان دهی مناسب‌تر سیستم ارجاع و بهره‌وری مناسب از امکانات دانشگاه و دسترسی در ساعات غیر اداری برای بیماران و ارتقاء کیفیت درمان و افزایش رضایت‌مندی بیماران است.

انتهای پیام/68001/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول