اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های هرمزگان خبر داد

راه‌اندازی کلینیک‌های مثلثی در زندان‌های هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل زندان‌های هرمزگان ضمن تاکید بر راه‌اندازی کلینیک‌های مثلثی در زندان‌های این استان، خواستار اجرای مانور مشترک زندان‌ها با نیروی انتظامی در راستای افزایش توان امنیتی شد.

راه‌اندازی کلینیک‌های مثلثی در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر سلیمانی ظهر امروز در نشست مدیران زندان‌های هرمزگان با بیان اینکه در کلینیک‌های مثلثی خدمات مشاوره در زمینه‌های رفتارهای پرخطر، سم زدایی، روان درمانی بدون دارو و همچنین درمان نگهدارنده با متادون انجام می‌شود اظهار داشت: از آنجایی که باید مددجویان سالم از بیماران جدا کنیم همواره این گونه خدمات در زندان‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی نسبت به راه‌اندازی کلینیک‌های مثلثی در زندان‌های میناب و بندرلنگه تاکید کرد و افزود: در حال حاضر در حوزه حرفه‌آموزی و کار درمانی زندان‌های بندرعباس و رودان کلینیک مثلثی فعال است.

این مسئول در ادامه نسبت به توسعه اشتغال و حرفه آموزی در زندان‌های استان نیز تاکید کرد و بیان داشت: اصلاح و تربیت بدون ایجاد شغل معنا ندارد و اشتغالزایی باید در دستور کار قرار گیرد.

سلیمانی ادامه داد: استان از ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های کشاورزی، شیلاتی و دامپروری برخوردار است و باید از این پتانسیل‌ها برای توسعه اشتغال در زندان‌ها استفاده کرد.

مدیر کل زندانهای هرمزگان خواستار برگزاری مانور مشترک با نیروی انتظامی در زندان‌ها شد و اظهار داشت: برگزاری چنین مانورهایی موجب حفظ آمادگی و ارتقای امنیت زندان‌ها می‌شود.

سلیمانی نسبت به طبقه‌بندی زندانیان هم تاکید کرد و گفت: باید ضمن جداسازی متهمان از محکومان به سن، نوع جرم و سلامت روحی و جسمی مددجویان نیز توجه شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی مناسب در کارها اضافه کرد: باید با هدف گذاری و مدیریت مناسب برای دستیابی به اهداف سازمانی تلاش کرد.

مدیر کل زندان‌های هرمزگان افزود: باید با ایجاد انگیزه در کارکنان و استفاده هدفمند از  تمامی ظرفیت‌ها برنامه‌ها را به پیش برد.

سلیمانی منابع انسانی را موتور محرک و مهم‌ترین سرمایه دستگاه دانست و تصریح کرد: باید با تزریق امید و انگیزه به نیروی انسانی، مجموعه را پویا کرد.

انتهای پیام/88007/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول