اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

خدمات تخصصی در کلینیک دندانپزشکی گرگان با تعرفه دولتی انجام می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به شهروندان مرکز استان نوید داد بهترین خدمات تخصصی را در کلینیک دندانپزشکی با تعرفه دولتی استفاده کنند.

خدمات تخصصی در کلینیک دندانپزشکی گرگان با تعرفه دولتی انجام می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالله عباسی پیش‌ازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: به منظور افزایش رضایتمندی مردم سعی کردیم تا با استفاده از متخصصان مجرب، خدمات مناسبی را از طریق کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای عموم مردم فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در این کلینیک تخصصی برای نخستین‎بار 10 الی 12 پزشک متخصص، ارائه خدمت می‎کنند تصریح کرد: به دلیل اینکه در راستای خدمات دندانپزشکی همواره دولت، مردم و پزشکان ناراضی بودند سعی کردیم این حلقه مفقوده را شناسایی و در راستای رضایتمندی این سه بخش در کلینیک تخصصی که راه‎اندازی کردیم گام برداریم.

برای نخستین بار دندانپزشکان را به عضویت هیئت علمی در آوردیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان متذکر شد: تمامی پزشکان متخصص و فوق تخصصی که از سال گذشته تاکنون دعوت به همکاری در این کلینیک کردیم هیچ‎یک مجوز مطب ندارند و حقوق آنها را خودمان تقبل می‎کنیم و هدف ما تنها جلب رضایت مردم است.

عباسی با بیان اینکه تاکنون در گلستان هیچ عضو هیئت علمی دندانپزشکی نداشته‎ایم خاطرنشان کرد: برای نخستین‎ بار این دندانپزشکان را به عضویت هیئت علمی درآورده و درآمد مکفی نیز در اختیار آنها قرار می‎دهیم به شرطی که خدمات دندانپزشکی تخصصی را با قیمت دولتی به مردم ارائه دهند.

وی با بیان اینکه کلینیک پیامبر اعظم یک در هلال‌احمر گرگان راه‎اندازی شده است ابراز داشت: این کلینیک هم‌اکنون نیز فعال است و پزشکان متخصص و فوق تخصص بعدازظهرها به مردم ارائه خدمت می‎کنند.

به زودی کلینیک پیامبر اعظم 2 راه‎اندازی می‎شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از راه‎اندازی کلینیک پیامبر اعظم دو خبر داد و یادآور شد: به زودی ساختمان این کلینیک آماده می‎شود و مردم از بهترین پزشکان فوق‎تخصص با تعرفه دولتی در این مرکز بهره‎مند می‎شوند.

عباسی از زنجیره سوم پیامبر اعظم در خیابان صیاد شیرازی گرگان خبر داد و اظهار داشت: بنا داریم تا این زنجیره‎ها را در کل استان تعمیم دهیم و در گام بعدی نیز کلینیک تخصصی پیامبر اعظم را در شهرستان گنبدکاووس راه‎اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول