اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست چالدران خبر داد

تحویل 900 مدرک و سند مفقودی به صاحبان آن‌ها در چالدران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست چالدران گفت: 900 مدرک و اسناد گم شده به صاحبان آن‌ها در چالدران به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

تحویل 900 مدرک و سند مفقودی به صاحبان آن‌ها در چالدران

ابراهیم رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 900 مرسوله مدرک و اسناد گم شده که توسط افراد به پست تحویل داده شده بودند توسط شرکت پست شهرستان چالدران به صاحبان آن‌ها بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه این مدارک با عنوان مرسوله پست یافته تحویل صاحبان آن‌ها شده است، تصریح کرد: سرویس پست یافته سرویسی است که تمام مدارک و اسناد یافت شده و جمع‌آوری شده از صندوق‌های پستی در بازه زمانی معین طبقه‌بندی و به صاحبان آ‌ن‌ها تحویل داده می‌شود.

رضازاده با اشاره به کارت سوخت که توسط باجه‌های پستی این شرکت به صاحبان آن‌ها تحویل می‌شود، تصریح کرد: یک هزار و 300 فقره مراجعه برای دریافت کارت سوخت‌های مفقودی، صدور کارت سوخت المثنی، اصلاح آدرس متقاضیان، پرینت مصرفی کارت سوخت و عیب‌یابی کارت سوخت توسط شرکت پست چالدران انجام گرفته است که این شرکت نسبت به ارائه خدمات به تمام افراد مراجعه کننده پاسخگو بود.

وی از نصب صندوق پستی بر درب منازل چالدران خبر داد و گفت: نصب صندوق پستی بر درب منازل طرحی است که در چند سال اخیر در استان آذربایجان غربی و به تبع آن در شهرستان‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

رضازاده اظهار داشت: در این راستا همکاری مردم مطلوب بوده به طوری که این شرکت اقدام به نصب یک هزار و 53 صندوق در درب منازل در این شهرستان کرده است.

وی با اشاره به اهمیت نصب این صندوق‌ها بر درب منازل، تصریح کرد: با نصب این صندوق‌ها دیگر شاهد خیس شدن مرسولات پستی در برابر برف و باران نخواهیم بود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول