اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ستاد اقامه نماز هرمزگان

آموزش و پرورش هرمزگان دستگاه برتر اقامه نماز شد

خبرگزاری فارس: ستاد اقامه نماز هرمزگان در ارزیابی‌های خود، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان را در گروه ممتاز با 94 امتیاز به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر اقامه نماز معرفی کرد.

آموزش و پرورش هرمزگان دستگاه برتر اقامه نماز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ استاندار هرمزگان طی سخنانی توجه جدی به برگزاری باشکوه نمازجماعت در ادارت را مورد تاکید قرارداد و گفت: نمازپیشوانه مستحکم در مبارزه با نفس اماره است ‏و در حیات طیبه انسان که در سایه حاکمیت دین خدا حاصل می‌شود یک اصل است.

ابراهیم عزیزی افزود: هیچ جلسه‌ای در موعد نماز مشروعیت و رسمیت ندارد و اگر جلسه ای به وقت نماز برخورد کرد انتظار می رود مومنی باصدای بلند اذان بگوید تا عظمت نماز و اهمیت آن حفظ شود.

مسئول ستاد اقامه نماز نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ادارت در برپایی این فرضیه مهم گفت: توجه به نماز و تلاش در برپایی آن نخستین وظیفه هر فرد مسلمان است.

وی در ادامه با قرائت بیانیه هیئت داوران به معرفی برترین‌های ستاد اقامه نماز پرداخت و اظهار امیدواری کرد مجموعه‌های اداری استان با گسترش و تعمیق فعالیت‌های خود در این فرضیه مهم اهتمام لازم را داشته باشند.

یادآور می‌شود در این آیین که با حضور استاندار هرمزگان در شورای اداری استان برگزار شد، احمد آخوندی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان لوح تقدیر خود را از دست استاندار هرمزگان دریافت کرد.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول