اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم:

جشنواره نماز و نیایش هنرمندان را به تولید آثار دینی تشویق کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برگزاری چند دوره جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین موجب شده است فیلم‌سازان نسبت به تولید آثار معنوی و دینی تشویق شوند.

جشنواره نماز و نیایش هنرمندان را به تولید آثار دینی تشویق کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین در قم اظهار کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی بزرگ هنری، استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت فیلم و عکس در ترویج فرهنگ نماز است.

افزایش 50 درصدی شرکت‌کنندگان جشنواره نماز و نیایش

وی افزود: در جشنواره امسال شاهد افزایش 50 درصدی تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به دوره گذشته هستیم و این امر نشان از توجه و علاقه بیشتر فیلم‌سازان و عکاسان به موضوعات دینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری نمایشگاه عکس در حاشیه برگزاری جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر موجب می‌شود عکاسان نیز برای حضور گسترده‌تر در این جشنواره تشویق شوند.

وی ادامه داد: برگزاری چند دوره جشنواره نماز و نیایش از نگاه دوربین موجب شده است فیلم‌سازان نسبت به تولید آثار معنوی و دینی تشویق شده و تمایل بیشتری برای اقدام به این کار داشته باشند.

لزوم حمایت دستگاه‌ها از تولید آثار هنری با مضامین دینی

اسماعیلی‌طبا با اشاره به درخشش هنرمندان قمی در دوره‌های قبلی جشنواره نماز و نیایش عنوان داشت: دستگاه‌های مختلف از جمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم باید اهمیت بیشتری به این موضوع داده و حمایت‌های لازم را از فیلم‌سازان و سایر فعالان عرصه‌های مختلف هنری در قم داشته باشند.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول