اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارزیابی عملکرد دفتر اقامه نماز وزارت ارشاد

اقدامات استان‌ها در حوزه نماز ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد دفتر اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اقدامات استان‌ها در حوزه نماز به صورت مستمر رصد‌، ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود.

اقدامات استان‌ها در حوزه نماز ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا ناطقی پیش از ظهر امروز در‌ گردهمایی روسای ستادهای اقامه نماز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی‌استان کرمان اظهار داشت: نظارت و ارزیابی عملکرد ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و از این پس به صورت مستمر اقدامات استان‌ها در حوزه نماز رصد‌، ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود.

وی افزود‌: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل استانی به عنوان مهم‌ترین ارگان کشور علاوه بر وظایف ذاتی خود‌، برنامه‌ریزی‌، سیاستگذاری و اجرای برنامه‌های مختلف با موضوع نماز را نیز در کل سطح جامعه به عهده دارد.

ناطقی از اقدامات صورت گرفته در مورد ترویج فرهنگ نماز در سطح استان کرمان تقدیر و قدردانی کرد.

همچنین حجت‌الاسلام مظفری کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان کرمان در این گردهمایی اظهار داشت: نماز باید حضور لحظه به لحظه در زندگی داشته باشد.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که به کار نماز رونق می‌دهد، اخلاق دینداری است، اخلاق و خلق خوش پیامبر(ص) بود که موجب پیشرفت و رونق اسلام شد.

مظفری تصریح کرد: اگر نمازخوان‌های ما خوش برخورد، حق‌شناس و حرمت‌گذار بر دیگران باشند، کارها با سرعت پیش می‌رود، اما اگر عمل با رفتارمان فاصله داشته باشد، بازدارنده است.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول