اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها

تئاتر خیابانی جشنواره بسیج کشور برگزیدگان خود را شناخت

خبرگزاری فارس: برگزیدگان دهمین جشنواره تئاتر بسیج کشور در بخش خیابانی با پایان رقابت‏ها در سمنان معرفی و تجلیل شدند.

تئاتر خیابانی جشنواره بسیج کشور برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز پس از چهار روز اجرای نمایش در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و شاهرود و در چهار بخش صحنه‌ای، ‌خیابانی، کودک و نوجوان و عروسکی و همچنین نمایشنامه‌نویسی، دهمین جشنواره تئاتر بسیج به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش؛ آرای هیئت داوران دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در بخش ‌خیابانی بدین شرح است:

در بخش بازیگری زن، فرانک بلورزاده ایفاگر نقش مادر شهید در نمایش «یوسف» و شیما میرکی ایفاگر نقش نیشتمان در نمایش «جعبه‌ها» به ترتیب رتبه‏های اول و دوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در بخش بازیگری مرد، موسی هدایتی بازیگر نقش کاوه در نمایش «جعبه‌ها» رتبه نخست، علیرضا رحیم‏دل با ایفای نقش در نمایش «گامی برای وطن» و مالک آبسالان برای ایفای نقش در نمایش «عروسی» به طور مشترک رتبه دوم را به دست آوردند.

همچنین رضا زیتونی ایفاگر نقش ناخدا در نمایش «یوسف» و رضا انصاری ایفاگر نقش اصغر در نمایش «کات» به طور مشترک حائز رتبه سوم در این بخش شدند.

در بخش طرح و ایده نیز محمد مظفری برای طرح و ایده نمایش «یوسف»، موسی هدایتی با «جعبه‌ها» و غریب منوچهری برای طرح و ایده نمایش «سرفه‌های اصغر» به ترتیب برترین‌های این بخش معرفی شدند.

در بخش کارگردانی، هیئت داوران هیچ کاری را حائز رتبه نخست ندانست و بدین ترتیب، رتبه دوم کارگردانی را محمد مظفری با «یوسف» و رتبه سوم را میثم جلالی با «جعبه‌ها» از آن خود کردند.

انتهای پیام/2249/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول