اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن هنرهای نمایشی اصفهان خبر داد

قطعی شدن حضور 3 نمایش از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن هنرهای نمایشی اصفهان از قطعی شدن حضور سه نمایش از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

قطعی شدن حضور 3 نمایش از اصفهان در جشنواره تئاتر فجر

رسول هنرمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نمایش بخش شماره 6 به کارگردانی پیمان کریمی به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای تئاتر نخستین نمایشی بود که امسال حضورش در جشنواره تئاتر فجر قطعی شد.

وی افزود: این نمایش داستان آدم‌هایی است که در یک فضای نامعلومی بستری هستند و یکی از بیماران که حافظه‌اش را از دست داده تصور می‌کند که قبل از بیماری خلبان هواپیمای ناتو بوده و تصمیم می‌گیرد بقیه افراد آن مکان را به مقر ناتو در سوئیس منتقل کند.

این کارگردان تئاتر تاکید کرد: در این نمایش مصطفی بهشتی، حسین اصفهانی، فرهاد فتحی، مهرنوش مردی‌ها و پریسا رسا به عنوان بازیگر حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه گروه نمایش خوابگردهای صحنه، دومین گروهی است که حضورش در جشنواره تئاتر فجر حتمی شده است، گفت: تئاتر اجرایی این گروه مرغ و پله به کارگردانی آزاده کمال بروجردی است که البته در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با نام آفساید اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: بازیگران این تئاتر پیام میرکی، مهدی مؤید، بهنام شمسایی، علی آذرشین، مهدی خادمیان، دلاور خسرونیا، ارسلان سلطانی، حسین جهانگیری، محمد حسین اندامی و رسول دهقان هستند و نویسندگی آن را  آزاده کمال بروجردی بر عهده داشته است.

هنرمند با اشاره به اینکه تئاتر 1+1 سومین تئاتری است که به عنوان نماینده اصفهان در جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود، تاکید کرد: این تئاتر، کار مشترکی بین امید نیاز و گوگیلمو پاپا از کارگردانان سرشناس تئاتر ایتالیاست که بدون کلام است و تنها دو بازیگر دارد و امید نیاز و گوگیلمو پاپا بازیگران نمایش هستند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول