اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

دشمن برای تضعیف بنیان خانواده در کشور تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر با اشاره به تلاش دشمنان در راستای تضعیف بنیان خانواده در کشور توجه به این مسئله را مورد تأکید قرار داد.

دشمن برای تضعیف بنیان خانواده در کشور تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی در نشست اعضای برگزارکننده طرح ملی رحمت در این شهرستان گفت: امروز دوام و پایداری خانواده‌ها از سوی دشمنان مورد هجمه قرار گرفته است و با توجه به آثار مخربی که در این مسیر در جامعه بر جا گذاشته می‌شود، دشمن برنامه‌ریزی‌های خاصی را انجام داده است.

وی اظهار داشت: امروز مسائل اقتصادی نیز به عنوان اهرم مضاعف بر مشکلات مردم وجود دارد که موجب می‌شود خانواده‌ها بیش از پیش مشکل پیدا کنند.

قمی با تأکید بر توطئه‌های صورت گرفته از سوی کسانی که قصد براندازی نظام و زیر سئوال بردن اهداف آن را دارند بر لزوم برنامه‌ریزی‌های اصولی، مشارکت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و تربیتی، حوزه‌های علمیه و مؤسسات، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و ... برای انتقال آموزش‌های لازم برای قبل، حین و بعد از ازدواج تأکید کرد و طرح رحمت را از این برنامه‌ها عنوان کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد نوشهر در ادامه نیز بر اجرای کارهای کارشناسی در راستای آموزش خانواده‌ها تأکید کرد.

مرتضی ترخان با اشاره به رشد روزافزون معضلات اجتماعی که گریبان‌گیر خانواده‌ها شده و بنیان خانواده را نشانه گرفته است، گفت: افزایش و ارتقای آموزه‌های دینی به روش کاربردی می‌تواند در راستای کاهش این معضلات کمک کند.

وی اجرای کوتاه مدت برخی طرح‌ها را تنها مسکنی موقت بر معضلات اجتماعی عنوان کرد و خواستار برنامه‌ریزی اصولی و تأثیرگذار در این زمینه شد.

احمد بیژنی مدیر آموزش و پرورش نوشهر در ادامه با اشاره به برگزاری طرح رحمت به‌ویژه در مدارس شهرستان تصریح کرد: کیفیت برگزاری این طرح و کلاس‌های آن بسیار مهم است تا انگیزه برای حضور شرکت‌کنندگان در آن وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده فرمانداری نوشهر نیز در این جلسه با اشاره به این‌که طرح ملی رحمت برای تحکیم بنیان خانواده برنامه‌ریزی شده است بر لزوم همکاری بیشتر رؤسای اداره‌ها در برگزاری این طرح تأکید کرد.

شهربانو یوسفیان با اشاره به مشکلات متعددی که به سبب نا آگاهی خانواده‌ها و زوج‌های جوان برای خانواده‌ها به‌وجود می‌آید که منجر به افزایش اختلافات و در نتیجه افزایش طلاق در جامعه شده است، اظهار داشت: این کمیسیون آمادگی برگزاری دوره‌های طرح رحمت در اداره‌های مختلف برای پرسنل و یا فرزندان کارکنان آن اداره را در صورت تمایل دارد.

انتهای‌پیام/86019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول