اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بنیاد صیانت از نهاد خانواده

عوامل گسست خانواده‌ها در چهارمحال و بختیاری شناسایی می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از شناسایی و بررسی عوامل طلاق و گسست خانواده‌ها در بنیاد صیانت از خانواده این استان خبر داد.

عوامل گسست خانواده‌ها در چهارمحال و بختیاری شناسایی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه بنیاد صیانت از خانواده این استان، اظهار داشت: نهاد خانواده نهاد مقدسی است به طوری که در هدایت افراد به سمت کمال و سعادت مهم‌ترین نقش را ایفا می‎کند.

وی افزود: تا زمانی که پایه و اساس نهاد خانواده و پیوستگی اخلاقی و عاطفی بین اعضای آن مستحکم باشد، جامعه‌ای سالم، با اخلاق و ارزش‌مدار را خواهیم داشت.

موسوی با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی دشمن به شدت بنیان خانواده را تهدید می‌کند، تصریح کرد: جامعه بی‌ثبات ریشه در خانواده بی‌ثبات دارد به طوری که اگر فرهنگ غرب جایگزین فرهنگ دینی و اسلامی در خانواده‌ها شود، اساس جامعه به مشکلات بسیار بزرگی برمی‌خورد.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تشکیل بنیاد صیانت از خانواده در این استان، گفت: هدف از تشکیل این بنیاد، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری با تمرکز بر خانواده است و تشکیل و بسط آن سبب تحکیم بنیان خانواده و در نهایت سعادت آن می‌شود.

موسوی به افزایش معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروزه آمار مربوط به ناهنجاری‌های اخلاقی به طرز نگران‌کننده‌ای روبه افزایش است و اگر در این رابطه غفلتی شود خسارات جبران‌ناپذیری به بار می‎آید.

وی ادامه داد: برهمین اساس با تشکیل بنیاد صیانت از خانواده و پیگیری مجدانه اهداف آن امید می‎رود این معضلات از بین رفته و ارزش‌های دینی و اسلامی بیش از پیش در جامعه حاکم شوند.

این مسئول با بیان اینکه بنیاد صیانت از نهاد خانواده یک نهاد مردمی و غیر دولتی است، متذکر شد: این بنیاد با استفاده از نظرات صاحب‌نظران متعهد، کارشناسان و افراد مؤثر در راستای صیانت از نهاد مهم و مؤثر خانواده راه‌اندازی شده است.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از شناسایی و بررسی عوامل طلاق و گسست خانواده‌ها در بنیاد صیانت از خانواده خبر داد و گفت: با شناسایی این عوامل و اولویت‌بندی کردن آن‌ها در این بنیاد امید می‎رود بتوان در راستای کاهش آمار طلاق در استان گام موثری برداشته شود.

انتهای پیام/68004/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول