اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی استان سمنان:

ترویج فرهنگ اسلامی موجب رشد فضائل اخلاقی می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ترویج فرهنگ اسلامی موجب رشد فضائل اخلاقی در جامعه می‏شود.

ترویج فرهنگ اسلامی موجب رشد فضائل اخلاقی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام ولی‏الله مصائبی در نشستی با کارشناسان فرهنگی استان سمنان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی این استان در شاهرود اظهار داشت: امام خمینی(ره) می‏فرمایند که اگر جامعه‏ای وابسته به فرهنگ مخالف باشد، ناچار دیگر ابعاد جامعه به فرهنگ بیگانه گرایش پیدا کرده و در آن مستهلک می‏شوند.

وی با بیان اینکه گرایش به فرهنگ بیگانه باعث از بین رفتن هویت خودی در تمام ابعاد می‏شود، اظهار داشت: برای ایجاد محیط سالم جهت رشد فضایل اخلاقی و اجتماعی باید دنبال ترویج فرهنگ غنی اسلامی باشیم.

مصائبی برگزاری گفتمان‏های دینی، رفع شبهات، حذف آسیب‏های فرهنگی، کیفی کردن فعالیت‏های فرهنگی در همه زمینه‏ها را از جمله مواردی دانست که سازمان تبلیغات اسلامی باید نسبت به آن اهتمام داشته باشد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: مسئولان هیئت‏های مذهبی، کانون مداحان، شورای هیئت‏های مذهبی، جمعیت بانوان فرهیخته، مسئولان مراکز قرآنی، کانون‏های فرهنگی و مساجد باید به دنبال جریان‏سازی فرهنگ دینی و رسیدن به شتاب فرهنگی باشند.

وی گفت: معاندان با لجستیک مالی و اطلاعاتی خود سعی در تخریب ارزش‏های دینی قرآنی دارند و باید جهت مقابله با دشمنان دنیای مدرن به دنبال گسترش اندیشه و باورهای اسلامی، آداب و سنن دینی و فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

مصائبی اضافه کرد: باید با تاسی به فرامین مقام معظم رهبری، سپاه فرهنگی، با قدرت و تحت عنایات الهی و توجهات ولی‏عصر(عج)، آماده جان‏فشانی باشیم.

وی با بیان اینکه تشریح فعالیت‏های فرهنگی در سه ماهه آخر سال‏جاری در سطح استان سمنان برنامه‏ریزی و ابلاغ شده است، خواستار پیگیری کارشناسان فرهنگی این استان و مستندسازی گزارش‏ها شد.

انتهای پیام/2249/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول