اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر:

مدیریت واحد سبب سهولت فعالیت‎های شوراهای اسلامی شهرها می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر معتقد است که مدیریت واحد سبب سهولت هر چه بیشتر فعالیت‎های شوراهای اسلامی شهرها می‌شود.

مدیریت واحد سبب سهولت فعالیت‎های شوراهای اسلامی شهرها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حمیده ماحوزی بعدازظهر امروز در حاشیه بیست و سومین اجلاس مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی، کلانشهرها و مراکز استان‎ها در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مدیریت واحد می‎تواند در سهولت فعالیت‎های شورا و شهرداری بسیار موثر واقع شود.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهرها به دنبال توسعه مدیریت شهری هستند و این مهم از فعالیت‎های اصلی شورا و شهرداری قلمداد می‎شود.

ورود به مسائل جزئی از وظایف شوراها نیست

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه ورود به مسائل جزئی از وظایف شوراها نیست، یادآور شد: قوانین و مسائل کلی در راستای فعالیت شوراها است چراکه قوانین جزئی در جامعه جاری و ساری هستند و نیازی به فعالیت این نهادها نیست.

ماحوزی در خصوص افزایش مشارکت زنان در صحنه‌های سیاسی تصریح کرد: حضور بانوان در جامعه بسیار لازم و ضروری است لذا برای اینکه جایگاه زنان در جامعه به تثبیت برسد نیاز به حضور آنها احساس می شود.

رسالت خبرنگاران در مشارکت بیشتر زنان در عرصه‎های مختلف مهم است

وی رسالت خبرنگاران را در مشارکت بیشتر زنان در عرصه‎های مختلف اجتماع مهم و خطیر خواند و بیان داشت: رسانه‎ها در این راستا می‎توانند نقش گسترده‎ای ایفا کنند.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خودباوری را عنصری کلیدی و تاثیرگذار در موفقیت بانوان برشمرد و اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و اگر این حضور با خلاء همراه باشد حتماً متضرر خواهیم شد.

زنان ریسک‎پذیری برای حضور در انتخابات را ندارند

ماحوزی یادآور شد: حضور زنان در جامعه حق و حقوق آنها را در پی خواهد داشت و در سایه این مشارکت به آرامش خواهند رسید لذا باید به هر زبان و بلندگویی بانوان را به سمت خودباوری هدایت کنیم چراکه آنها نشان داده‎اند دارای توانمندی‎های زیادی هستند.

وی با تاکید بر اینکه زنان باید در عرصه‎های سیاسی به خصوص در انتخابات مشارکت جدی‎تری داشته باشند، عنوان کرد: در جامعه، زنان توانمند بسیاری وجود دارند ولی آنها ریسک‎پذیری برای حضور در انتخابات را ندارند و فکر می‎کنند ممکن است با شکست مواجه شوند اما باید بدانند هر شکستی مقدمه‎ای برای پیروزی است.

بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها به مدت یک روز با حضور رئیس شورای اسلامی و شهردار گرگان برگزار شد.

همچنین سی‌امین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها روز گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان برگزار شد.

لازم به ذکر است نشست سی و دومین مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی و بانوان عضو کلانشهرها و مراکز استان اسفندماه در قم برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2307/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول