اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

باید نمایشگاه عرضه آبزیان در ارومیه برپا شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: باید نمایشگاه‌ عرضه ماهی و جانوران آبزی در ارومیه برپا شود تا اقشار مختلف مردم با محصولات آذربایجان غربی آشنا شوند.

باید نمایشگاه عرضه آبزیان در ارومیه برپا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد دهقان ظهر امروز در جلسه‌ای که با موضوع ساماندهی و توسعه بازار آبزیان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: باید با همکاری اداره کل شیلات و سایر نهادهای متولی در این سمت‌و‌سو گام برداشته و برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه استان ما در این زمینه از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، ادامه داد: باید این ظرفیت‌ها را با برنامه‌ریزی درست و جلب همکاری جمعی به مرحله بهره‌برداری رساند، به طوری که تبلیغات وسیعی در ارتباط با معرفی محصولات این استان انجام بگیرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه موضوع ایجاد بازار برای عرضه و فروش ماهی در بین مسئولان مطرح شده است، افزود: برای اینکه این بازارها توفیق‌های لازم را به دست آورند و فعالان این عرصه به سودآوری برسند، ابتدا باید ذائقه مردم را تغییر داد و برای جذب مصرف‌کننده تلاش کرد، در غیر اینصورت موفقیت مورد انتظار کسب نمی‌شود.

دهقان رعایت بهداشت در این مراکز را یکی از مؤلفه‌های مؤثر در جذب مصرف‌کننده دانست و افزود: متأسفانه بعضی مواقع شاهد هستیم، عده‌ای از صاحبان مراکز فروش و تولید آبزیان اصول بهداشتی را رعایت نکرده و در نتیجه فعالیت‌های آنها بوی نامطبوعی در فضا می‌پیچید، پس این امکان وجود دارد که مشکل مذکور خود به یک عامل دافعه مصرف‌کننده تبدیل شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برای ایجاد مراکز عرضه باید مکان‌یابی با دقت بیشتری انجام بگیرد، اظهار داشت: باید این موضوع در جلسه‌ای با حضور نماینده اداره اماکن عمومی، اتحادیه صنفی و .. مطرح شود تا مجوزهای موردنیاز بدون مانع و در سریع‌ترین زمان صادر شود.

انتهای پیام/61002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول