اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان:

74 مزرعه پرورش ماهی در جنوب کرمان فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: جنوب کرمان دارای 66 مزرعه پرورش ماهی گرمابی و هشت مزرعه پرورش ماهی سردابی است.

74 مزرعه پرورش ماهی در جنوب کرمان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفتU ابراهیم توکلی امروز در حاشیه بازدید از مزارع پرورش ماهی سردابی بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت اظهارداشت: جنوب کرمان دارای 66 مزرعه پرورش ماهی گرمابی و هشت مزرعه پرورش ماهی سردابی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 400 مورد بازدید از مزارع پرورش ماهی در جنوب کرمان صورت گرفته است، افزود: در بازدیدهای صورت گرفته از مزارع پرورش ماهی هیچ‌گونه بیماری مشاهده نشده است.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی سامانه جی‌آی‌اس آبزیان از ابتدای دیماه سال جاری امکان اشراف بیشتر بر منطقه فراهم شده است، تصریح کرد: این سامانه امکان این را فراهم کرده است در صورت بروز بیماری، شناسایی و از انتشار آن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه جنوب کرمان ظرفیت تولید بیش از 900 تن گوشت ماهی را دارا است، خاطرنشان کرد: باید با توجه به شرایط خاص منطقه و دارا بودن مناطق سردسیر و گرمسیر ظرفیت احداث مراکز پرورش ماهی در این منطقه وجود داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: راه‌اندازی مراکز پرورش ماهی بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران در جنوب کرمان است.

انتهای پیام/80003/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول