اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد

کاهش 34 درصدی جرائم کارکنان نیروی انتظامی فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با اقدامات گسترده انجام شده در حوزه کارکنان، کاهش 34 درصدی جرائم را در مجموعه انتظامی فارس شاهد بوده‌ایم.

کاهش 34 درصدی جرائم کارکنان نیروی انتظامی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان صبح امروز در مجتمع شهید فعال نیروی انتظامی اظهار داشت: سرانه حوادث در حوزه مدیریتی و حفاظتی نیروی انتظامی فارس 29 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: خادمان نیروی انتظامی فارس با 900 شهید حافظ امنیت به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر پاسدار ارزش‌های جامعه هستند.

سجادیان ادامه داد: در نیروی انتظامی فارس به این سمت رفته‌ایم که ضمن تعامل و همکاری درون و برون سازمان توام با از خودگذشتگی، تک تک افراد خود نیروی حفاظتی و عقیدتی باشند.

وی تصریح کرد: در حوزه برون‌سازمانی نیروی انتظامی استان فارس تعامل و اقدامات مشترک خوبی را با دستگاه‌ها و ارگان‌های لشگری و کشوری دارد که این موضوع منجر به ارتقا امنیت و احساس امنیت عمومی در این استان شده است.

سجادیان افزایش آگاهی‌های مردم فارس در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی را موثر توصیف کرد و افزود: با افزایش آگاهی عمومی نسبت به خدمات پلیس، هماهنگی خوبی با نیروی انتظامی در فارس برقرار شده و در سرجمع جرائم در 9 ماهه ابتدای سال جاری 10 درصد کاهش رخ داده است.

وی ابراز داشت: در حوزه راهنمایی و رانندگی نیز در فارس کاهش 13 درصدی حوادث منجر به فوت را شاهد بوده‌ایم.

به گزارش فارس، در آیین صبحگاه امروز در مجتمع شهید فعال نیروی انتظامی که به دلیل بارش باران در فضای سرپوشیده برگزار شد، اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز حضور داشت.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول