اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی قزوین:

نام درگذشتگان نیروی انتظامی جاودانه می‌ماند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: نام و خاطره درگذشتگان نیروی انتظامی جاودانه خواهد ماند.

نام درگذشتگان نیروی انتظامی جاودانه می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین‌، نخستین یادواره درگذشتگان پیشکسوت عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی قزوین امروز با حضور مصطفی مکاوی‌پور رئیس کانون بازنشستگان ناجا، ولدآبادی رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، جلالی رئیس کانون بازنشستگان لشگر 16 زرهی قزوین، سردار جعفری‌نسب فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین و طاهرخانی معاون سپاه صاحب‌الامر استان به همراه جمعی از بازنشستگان نیروی انتظامی قزوین در مسجد کریم اهل بیت قزوین برگزار شد.

سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه بازنشستگان نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم در اقتدار و امنیت کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این افراد به جرأت از کسانی هستند که از جایگاه والایی در جامعه برخوردارند و نقش مهمی را در آسایش و آرامش مردم ایفا کرده‌اند‌.

این مسئول با بیان اینکه یاد درگذشتگان نیروی انتظامی می‌تواند جایگاه والای این عزیزان را در میان پرسنل نیروی انتظامی همیشه زنده نگه دارد، افزود‌: یاد و نام درگذشتگان نیروی انتظامی همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه جا دارد که با همکاری ارگان‌های مسئول در استان نسبت به راه‌اندازی قطعه‌ای برای درگذشتگان نیروی انتظامی اقدام شود، عنوان کرد: این افراد باید با بهترین شکل ممکن و با ارج و قربت به خاک سپرده شوند و آرامگاه‌هایشان به یک موزه تاریخی تبدیل شود.

انتهای پیام/77004/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول