اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طی پنج روز صورت گرفت

دستگیری 24 اوباش در زنجان توسط نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان از اجرای طرح پنج روزه شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و گفت: در این مدت 24 اراذل و اوباش دستگیر شدند.

دستگیری 24 اوباش در زنجان توسط نیروی انتظامی

معرفت‌الله جوزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح شناسایی اراذل و اوباش و کنترل فعالیت‌های مجرمانه افراد مزاحم، احساس امنیت و اطمینان خاطر را در مردم افزایش می‌دهد.

وی افزود: پلیس امسال نیز در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، طرح‌های مختلفی را تدوین کرده و با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان گفت: پلیس در استان زنجان با مجرمان و اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا در دور جدید برخورد با اراذل و اوباش طرح پنج روزه شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش در دستور کار پلیس اطلاعات در سطح استان قرار گرفت و با اجرای این طرح 24 اراذل و اوباش دستگیر و 15 تیغه چاقو، 10 قبضه قمه، یک عدد پنجه بوکس و 50 گرم تریاک نیز کشف شد.

انتهای پیام/2308/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول