اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سمیرم:

ایجاد آرامش و امنیت از اساسی‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سمیرم ایجاد آرامش و امنیت در جامعه را از اساسی‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی دانست.

ایجاد آرامش و امنیت از اساسی‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، هادی صادقی ظهر امروز در گردهمایی قرآنی کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به نقش مهم قرآن در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد: اگر فرهنگ غنی قرآن کریم که موجب سعادت انسان‌هاست، میان اقشار جامعه نهادینه شود و عمل به آموزه‌های این کتاب آسمانی در رأس امور قرار گیرد، تمام مشکلات برطرف می‌شود.

وی ایجاد آرامش و امنیت در جامعه را از اساسی‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی دانست و افزود: این امر مهم با داشتن روحیه الهی و قرآنی و تمسک به قرآن و بهره‌گیری از مفاهیم آن محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی سمیرم اضافه کرد: مادامی که در پناه قرآن و عمل به این کتاب مقدس و جامع باشیم نگرانی در وجودمان راهی ندارد.

وی ارتباط با قرآن را مایه سعادت و خوشبختی انسان دانست و تصریح کرد: دشمنان ایران زمین در طول تاریخ جدا کردن مردم ایران از قرآن و اهل بیت را همواره دنبال کردند که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل این توطئه شوم هم بی نتیجه ماند.

صادقی در ادامه به حماسه بزرگ ملت ایران در نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: ملت مسلمان و انقلابی ایران در نهم دی ماه سال 88 بار دیگر نشان دادند که همیشه بیدار و همواره پشتیبان ولایت هستند.

وی اظهار کرد: وقتی بصیرت و آگاهی باشد غبار فتنه و گمراهی نمی‌تواند ملتی را گمراه کند و به تباهی بکشد.

فرمانده انتظامی سمیرم با اشاره به ددمنشی‌ها و خصومت‌های بی پایان دشمنان نظام اسلامی ادامه داد: این تحرکات و بدخواهی‌ها تنها به خاطر ایستادگی و پیشرفت مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی است.

انتهای پیام/2301/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول