اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

تدبیر مهم‌ترین اصل مدیریتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: تدبیر مهم‌ترین اصل مدیریتی است چرا که هر مدیری با تدبیر و برنامه‌ریزی حرکت نکند، قطعاً ثمره کار او بی‌فایده می‌ماند.

تدبیر مهم‌ترین اصل مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار در دیدار شهردار و کارکنان پر‌تلاش این مجموعه در مشگین‌شهر اظهار داشت: پشتکار و اراده شهرداری با توجه به گزارشی که ارائه کرد، نشان می‌دهد که شهردار مشگین‌شهر با تدبیر، برنامه‌ریزی و اصل قرار دادن تحول کارهایش را تدارک دیده و آنها را به پیش می‌برد.

وی با اشاره به اینکه کارهای ارزشمندی در مشگین‌شهر در سال‌های اخیر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد:‌ اگر این کارهای ارزشمند با سرعت و کیفیت مناسب ادامه پیدا کند، تحول چشمگیر مدیریتی و عمران و آبادانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

امام جمعه مشگین‌شهر یادآور شد: تلاش دست‌اندرکاران شهرداری در ابعاد مختلف و حوزه‌های متعدد شهری نمایان و در بعد سرمایه‌گذاری نیز کاملاً مشهود است که این خود نوید‌بخش توسعه و عمران و آبادانی شهر و سرمایه‌ای برای شهرداری و شهر است.

باوقار به حجم کارهای فراوان و متنوع شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرداری در اولویت بحث خدمات‌رسانی به مردم و همچنین سیل هجمه‌ها و نارضایتی‌ها قرار دارد، شایسته است شهردار هر از چند گاهی با ارائه گزارشی منطقی از کارهای انجام شده و برخی نارسایی‌ها مردم را در جریان امور قرار دهد تا بتواند مشارکت آنها را جلب کرده و رضایت آنها را پشتوانه خود قرار دهد.

وی با اشاره به گزارش شهرداری که در بدو ورود به شهرداری با مشکلات زیادی گریبانگیر بوده‌اند که با اتکال بر خداوند متعال توانسته‌اند بر این مشکلات غلبه کنند، تاکید کرد: یقین داشته باشیم که اتکال به خداوند حلال مشکلات، گرفتاری‌ها و نارسایی‌‌هاست و این درس بزرگی برای همه ماست که انسان هر زمان به خداوند توکل کند، موفقیت و سربلندی نصیب وی می‌شود.

امام جمعه مشگین‌شهر به کار بدون حاشیه شهردار و مجموعه سختکوش شهرداری مشگین‌شهر اشاره کرد و ابراز داشت: هر مدیری که بدون حاشیه‌پردازی فعالیت کند، مدیری موفق است و بنده به همه مسئولان توصیه و پیشنهاد می‌کنم بدون حاشیه‌پردازی و ایجاد تنش به ارائه خدمات بپردازند و تنها کسب رضایت الهی را که همان رضایت مردم است، مدنظر قرار دهند.

باوقار افزود:‌ پرسنل سختکوش شهرداری از نخستین ساعات بامداد و صبح به ارائه خدمات می‌پردازند و آنها با این خدمت‌رسانی بی‌منت خود در حقیقت تلاش می‌کنند تا لبخند رضایت را بر لب مردم بنشانند که اینگونه سختکوشی و جدیت در کار قطعاً همراهی و همسویی ارزش‌های معنوی را نیز به همراه دارد.

وی فرا رسیدن ایام میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و همچنین دهه مبارک فجر را گرامی داشت و تصریح کرد: ما با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پیروی کردن از مسیر آرمانی آنها می‌توانیم از آتش دوزخ نجات یافته و با شفیع قرار دادن اهل بیت از هواهای نفسانی نجات پیدا کنیم.

امام جمعه مشگین‌شهر در پایان سخنان خود همچنین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را یک برکت و اندوخته واقعی دانست و اذعان داشت: آنچه که جمهوری اسلامی ایران را به اعتلای واقعی رسانده است، سختکوشی و تلاش مردم با غیرتی است که شبانه‌روز در سنگر کار و تلاش حاضر شدند.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول