به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فتاح رضوانی در نشست توجیهی سیستم مدیریت کیفیت در فرودگاه سردار جنگل رشت، اظهار کرد: این نشست طبق شاخصهای ایکائو، سازمان هواپیمایی کشوری و در راستای سیاستهای شرکت فرودگاهها مبنی بر استانداردسازی و بهبود مستمر فرآیندهای فرودگاهی در فرودگاه رشت برگزار شد.
وی با اشاره به اهمیت سیستم مدیریت کیفیت، تصریح کرد: مدیریت کیفیت از جمله سیستمهای ارزیابی است که میتواند در بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در بخشهای اداری، مالی، عملیاتی و اجرای دستورالعملهای سازمان بینالمللی جهانی (ایکائو) کمک کند.
مدیر کل فرودگاه گیلان سیستم مدیریت کیفیت را میانبری برای ارائه راههای تخصصی و فنی دانست و افزود: فرودگاه رشت از جمله فرودگاههایی است که از سنوات گذشته به دنبال نهادینه کردن این سیستم است و اجرای شامل این سیستم میتواند در اخذ گواهینامه فرودگاهی تاثیرگذار باشد.
مهدی ابوسعیدی کارشناس مسئول دفتر استانداردهای فرودگاهی نیز در جلسه مذکور با تشریح جزئیات این سیستم تعداد مسافران، تعهد مدیریت در اولویتبندی و ارزیابی عملکرد را از جمله شروطی دانست که فرودگاههای کشور را در گرفتن گواهینامه استاندارد مدیریت در کیفیت (ایزو 9001)، استاندارد زیستمحیطی و استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS180001 در اولویت قرار میدهد.
در پایان جلسه مذکور هر یک از مسئولان واحدهای فرودگاهی فرآیند مدیریت را که شامل ورودی، پردازش و خروجی است به تناسب شرح وظایف سازمانی تمرین کردند.
انتهای پیام/2300/ق10/گ1003