اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه بیمه ایران در گلپایگان خبر داد

پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال خسارت انواع بیمه در گلپایگان

خبرگزاری فارس: رئیس شعبه بیمه ایران در گلپایگان گفت: طی 9ماه گذشته بیش از 25 میلیارد ریال خسارت انواع بیمه در شهرستان گلپایگان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 25 میلیارد ریال خسارت انواع بیمه در گلپایگان

جلیل داودوندی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: بیمه ایران از 15 آبان 1341 در ایران تأسیس شده است و تا امروز با حدود 6 هزار و 500 شعبه و نمایندگی به هموطنان خدمت عرضه می‌کند.

وی با بیان اینکه پیشینه بیمه در گلپایگان به 32 سال گذشته باز می‌گردد، تصریح کرد: بیمه ایران فعالیت خود را از سال 59 در شهرستان گلپایگان با عنوان باجه آغاز کرده و از سال 65 تاکنون فعالیت خود را با یک شعبه مرکزی و 10 دفتر نمایندگی در شهرهای گلپایگان و گوگد ادامه می‌دهد.

رئیس شعبه بیمه ایران در گلپایگان در ادامه به تقسیم شرکت‌های بیمه پرداخت و افزود: بیمه‌ها به بیمه زندگی و غیر زندگی تقسیم می‌شود که بیمه زندگی خود به بیمه عمر، بیمه حوادث و بیمه درمان تقسیم می‌شود.

داودوندی در ادامه به بیمه درمان اشاره کرد و گفت: برای کمک به هزینه‌های سنگین درمان، بیمه ایران قادر است، متقاضیان شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌ها را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهد و در شهرستان گلپایگان بیش از 11 هزار نفر از فرهنگیان، خانواده شهدا و ایثارگران در قالب بیمه طلایی از خدمات بیمه درمان بهره‌مند هستند.

وی تاکید کرد: بیمه‌های غیر زندگی شامل بیمه اتومبیل، شخص ثالث، بیمه بدنه و حوادث سرنشینان اتومبیل است.

رئیس شعبه بیمه ایران در گلپایگان با بیان اینکه بیمه آتش سوزی شامل بیمه واحدهای مسکونی و صنعتی می‌شود، اظهار کرد: بیمه مسکونی خود به دو قسمت همگانی و جامع تقسیم می‌شود که در بیمه مسکونی طرح جامع خانه به خانه اجرا  و قسمت جامع هم شامل بیمه آتش سوزی و بیمه مسئولیت می‌شود و در بیمه آتش سوزی صنعتی تمامی کارگاه‌های صنعتی کوچک و بزرگ می‌توانند از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند.

داودوندی همچنین به سایر بیمه‌ها و خدمات آنها پرداخت و اظهار کرد: بیمه‌هایی مانند بیمه مسئولیت پزشکان، مدیران کلینیک‌ها، مهندسان طراح و شکارچیان از جمله بیمه‌هایی است که وجود دارد، اما به علت عدم آگاهی کامل مراجع کنندگان کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و امید است با فرهنگ‌سازی در بین اقشار مختلف مردم این بیمه‌ها از رونق بیشتری برخوردار شوند.

وی بیان کرد: در شهرستان گلپایگان به ترتیب بیمه شخص ثالث، بیمه آتش سوزی، بیمه حوادث و بیمه عمر بیشترین متقاضی را دارد.

* تشکیل 3 هزار و 510 پرونده رسیدگی طی 9 ماه

رئیس شعبه بیمه ایران در گلپایگان یادآور شد: در 9 ماهه گذشته در بخش مالی 3 هزار و 510 پرونده رسیدگی شده است که از این تعداد 392 فقره پرونده مربوط به بیمه اتومبیل (بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) بوده و 2 هزار و 995 پرونده در بخش درمان تشکیل و رسیدگی شده است، در حالی که در سال گذشته در همین زمان 808 پرونده تشکیل و رسیدگی شده بود.

داودوندی ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری 25 میلیارد و 376 میلیون و 747 هزار ریال خسارت بیمه در تمامی رشته‌ها پرداخت شده است که این میزان نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی یادآور کرد: با آگاهی و اطلاع مردم از انواع بیمه‌ها می‌توانیم از اموال جانی و مالی خود در زمان بروز حادثه محافظت کنیم و این امر تنها با اطلاع رسانی صحیح صورت می‌گیرد.

رئیس شعبه بیمه ایران در گلپایگان با بیان اینکه در بین شرکت‌های فعال بیمه در سطح کشور تنها بیمه ایران جزو دستگاه‌های اجرایی دولتی محسوب می‌شود، تصریح کرد: بقیه شرکت‌ها در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند.

داودوندی تاکید کرد: همشهریان هنگام اخذ بیمه نامه به کد و تابلوی نمایندگی‌ها دقت لازم را داشته باشند تا بیمه نامه بدون اصالت اخذ نکنند و با دریافت پیامک‌های تلفنی درباره صدور بیمه نامه از شعبه مرکزی بیمه استعلام کنند.

انتهای پیام/63014/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول