اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه بیمه‏ای کشاورزی در سمنان خبر داد

بیمه 21800 هکتار از مزارع غلات استان سمنان

خبرگزاری فارس: مدیر گروه بیمه‏ای بخش کشاورزی در استان سمنان از بیمه 21 هزار و 856 هکتار از مزارع غلات استان سمنان خبر داد.

بیمه 21800 هکتار از مزارع غلات استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا کرم‏الدین پیش از ظهر امروز در نشستی که با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و شرکت‏های بیمه‏گذار استان سمنان در سالن اجتماعات شهید عبدالرضا شاهی این سازمان برگزار و در آن وضع بیمه محصولات کشاورزی این استان بررسی شد، به تشریح فعالیت‏های صورت گرفته در گروه بیمه‏ای بخش کشاورزی در استان سمنان پرداخت.

وی گفت: در سال زراعی جاری، 21 هزار و 856 هکتار از مزارع غلات استان تحت پوشش بیمه قرار گرفته که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

محمدرضا کرم‏الدین گفت: در بخش باغبانی نیز 2 هزار و 509 هکتار از باغ‏های استان تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و باغداران استان تا پایان دی ماه فرصت دارند تا نسبت به بیمه کردن باغ‏های خود اقدام کنند.

در این جلسه از سوی اعضا مواردی از جمله تعیین خسارت واقعی و پرداخت به‏موقع خسارت، اطلاع‏رسانی مطلوب به کشاورزان، بازنگری در تعرفه‏ها، تامین نقدینگی، بومی بودن تمام کارگزاران بیمه و بیمه دوسالانه برای باغ‏های پسته بحث و تبادل نظر شد.

این کارشناسان، حضور بیشتر شرکت‏های بیمه‏گزار در مراکز خدمات جهاد کشاورزی، استفاده از راهکارهای تشویقی و ... را از عوامل مهم و تاثیرگذار در ترغیب و تشویق کشاورزان برای پوشش حداکثری محصولات ذکر کردند.

انتهای پیام/2249/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول