اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز فعالیت رسمی بیمه‌ رازی در یزد

هم‌اکنون 18 شرکت بیمه‌ای در یزد شعبه ایجاد کرده‌اند

خبرگزاری فارس: بیمه رازی طی مراسمی با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه رازی و جمعی از مسئولان یزد فعالیت خود را به طور رسمی در این استان آغاز کرد.

هم‌اکنون 18 شرکت بیمه‌ای در یزد شعبه ایجاد کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد در مراسم افتتاح بیمه رازی با تاکید بر هماهنگی تیم اقتصادی استان یزد از جمله بیمه و بانک‌ها در راستای توسعه و رونق اقتصادی اظهار داشت: شرکت بیمه گذار در بخش‌های مختلف در زمینه رونق و تعالی اقتصاد بسیار نقش آفرین هستند.

مرادعلی میر با اشاره به اینکه هم‌اکنون 18 بیمه در سطح استان یزد فعالیت می‌کنند، افزود: این بیمه‌ها با دفاتر متعدد نمایندگی خود در یزد و مناطق و شهرستان‌های تابعه استان به مردم و متقاضیان ارائه خدمت می‌کنند.

وی ضریب نفوذ بیمه در استان را 2.67 درصد ذکر کرد و گفت: این میزان در کشور 1.6 و در سطح دنیا حدود هفت درصد است.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد، کار بیمه‌ها را در چارچوب مقررات و اصل 44 قانون اساسی، عملی مهم، تأثیرگذار و دارای اثرات مثبت برای مردم و بیمه گذاران ذکر کرد و از عمده وظایف خطیر شرکت‌های مختلف بیمه را، ارائه خدمات ارزشمند و کامل به بیمه گذاران و افراد زیرپوشش و جلب اعتماد بیشتر مردم دانست.

وی با اشاره به رشد سرمایه گذاری و رونق اقتصادی لزوم توجه به پوشش بیمه ای در بخش های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی و.... یادآور شد و گفت: بیمه‌ها می توانند با تنوع بخشیدن به خدمات خود پوشش بیمه‌ای را گسترش داده و خدمات مناسب عرضه کنند.

احسان افضلی، مدیر بیمه رازی در استان یزد نیز در این مراسم گسترش پوشش بیمه‌ای و صدور بیمه نامه‌های مختلف اموال و اشخاص را از برنامه‌های این بیمه بیان کرد و خواستار حمایت مسئولان برای توسعه بیمه در استان شد.

انتهای پیام/2464/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول