اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

سطوح بیمه کشاورزی در سمنان افزایش یابد/ برآورد خسارت‏ها منطقی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تاکید بر اینکه سطوح بیمه کشاورزی در سمنان باید افزایش یابد، خواستار برآورد خسارت‏ها به صورت منطقی شد.

سطوح بیمه کشاورزی در سمنان افزایش یابد/ برآورد خسارت‏ها منطقی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمجید موسوی پیش از ظهر امروز در نشستی که با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و شرکت‏های بیمه‏گذار استان سمنان در سالن اجتماعات شهید عبدالرضا شاهی این سازمان برگزار و در آن وضع بیمه محصولات کشاورزی این استان بررسی شد، خواستار توجه بیشتر به بیمه محصولات کشاورزی در سمنان شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: باید با تعامل و پیگیری جدی با کم‏ترین مسئله و مشکل، بیشترین سطوح بیمه را در بخش کشاورزی داشته باشیم.

موسوی ادامه داد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که بهره‏برداران بخش کشاورزی با رغبت و آسودگی خاطر، عرصه‏های تولید خود را زیر پوشش بیمه قرار دهند.

وی گفت: خسارت باید بعد از گزارش بهره‏بردار در کوتاه‏ترین زمان با حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان (مدیریت هر شهرستان)، بانک، شرکت کارگزار بیمه منطقه و خود کشاورز به صورت منطقی برآورد و در پرداخت و جبران آن نیز تسریع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: این امر عامل مهمی برای کسب اعتماد بهره‏بردار خسارت‏دیده و سایر بهره‏برداران خواهد شد.

در پایان این جلسه مقرر شد تا در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‏های سمنان مکانی برای حضور شرکت‏های بیمه‏گذار منظور شود.

مدیران شهرستان‏های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز با دعوت از اعضا، تشکیل جلسات ستاد بیمه کشاورزی و پیگیری موضوع را جدی بگیرند.

در این جلسه همچنین تصویب شد تا بررسی خسارت با حضور بهره‏بردار و دیگر اعضا در کوتاه‏ترین زمان و به صورت منطقی انجام شود.

در ادامه تصمیم‏گیری شد تا موضوع بیمه دو ساله باغ‏های پسته از مرکز استعلام و پیگیری و در امر کارگزاری بیمه در تمام شهرستان‏ها از افراد بومی استفاده شود.

انتهای پیام/2249/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول